آغاز طرح ضربتی رفع سد معبر در مشگین شهر

شهردار مشگین شهر از آغاز طرح ضربتی رفع سد معبر و ساماندهی دستفروشان در این شهر خبر داد.

رحمت انوری آذر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با دستور دادستان طرح ضربتی رفع سد معبر در پیاده‌روهای مشگین شهر آغاز شده است زیرا برخی اصناف و دستفروشان باعث مسدود شدن محل عبور شهروندان و بر هم خوردن نظم و انضباط شهری می‌شوند.

شهردار مشگین شهر عنوان کرد: در راستای احقاق حقوق شهروندی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از روز گذشته با دستور دادستان این شهرستان برخورد با موارد تخلف سد معبر در این شهر در دستور کار اداره اجراییات شهرداری و نیروی انتظامی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: داشتن امکان تردد راحت و آسان در معابر عمومی از حقوق اولیه شهروندان است و در راستای رفع سد معبر در این شهر اقدامات مناسبی توسط شهرداری در حال انجام است.

انوری آذر خاطرنشان کرد: مدیریت شهری با نیروی انتظامی برای رفع سد معبر و ساماندهی دستفروشان  قراردادی یک ساله امضا کرده است و بخشی از محل پارکینگ آن که در مرکز شهر قرار دارد در ازای پرداخت اجاره بها به این موضوع اختصاص داده است.

شهردار مشگین شهر اضافه کرد: شهرداری غرفه‌هایی را در محل پارکینگ ایجاد کرده است و با انتشار فراخوان عمومی، انعقاد قرارداد و دریافت اجاره بهای بسیار کم، دستفروشان را در این مکان مستقر خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، مشگین شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

کد خبر 467583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.