احتمال خداحافظی ستاره کشتی از دنیای قهرمانی

حاجی علی اف آزادکار سرشناس جمهوری آذربایجان احتمال دارد پس از المپیک توکیو از دنیای قهرمانی کناره گیری کند.

به گزارش ایمنا، حاجی علی اف آزادکار سرشناس جمهوری آذربایجان از احتمال خداحافظی‌اش از کشتی خبر داد، این کشتی گیر که سه مدال طلای قهرمانی جهان در وزن ۶۱ کیلوگرم و مدال برنز المپیک ریو در وزن ۵۷ کیلوگرم را در کارنامه‌ی قهرمانی خود دارد گفت: سن من برای کشتی گرفتن بالا رفته است و جوانان با استعداد زیر ۲۵ سال در کشتی جهان حضور دارند که مقاومت در برابر انرژی و قدرت آنها دشوار است. اگر تلاش خود را انجام دهم و در المپیک توکیو به عنوان قهرمانی دست یابم می‌توانم به عنوان یک برنده از میادین کشتی خداحافظی کنم.

علی اف در رقابت‌های جام جهانی انفرادی صربستان در کشتی نخست با نتیجه چهار بر صفر گادجی مراد رشیداف قهرمان جهان از روسیه را مغلوب کرد، (رشیداف در ابتدای مسابقه مصدوم شد) اما در دیدار نیمه نهایی مقابل اسماعیل موسکایف کشتی گیر روسی الاصل از کشور مجارستان با نتیجه هفت بر شش مغلوب شد تا در دیدار رده بندی با شکست کشتی گیر فرانسوی به مدال برنز دست یابد.

وی در مورد دیدار خود با موسکایف، تصریح کرد: من از ناحیه دنده مصدوم بودم و به نظرم در این مسابقه داوران اخطار دوم را به حریف ندادند و کشتی را واگذار کردم.

علی اف در پایان در خصوص آسیب دیدگی خود، خاطر نشان کرد: خوشبختانه دچار شکستگی نشدم و روند درمانم ۱۵ روز طول خواهد کشید و بعد از آن آماده حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک می‌شوم.

کد خبر 467581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.