پیشرفت پروژه‌های بزرگ عمرانی نتیجه تعامل شورای شهر و شهرداری است

شهردار اصفهان گفت: اگر امروز شهرداری پروژه‌های بزرگ عمرانی را پیش برده و طرح‌های ناتمام را تکمیل کرده، از همکاری و تعامل شورای شهر و مدیریت شهری نشان دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز _ یکشنبه ۲۱ دی ماه ۹۹_ در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به اجرای پروژه‌های بزرگ و کوچکی که در منطقه ۶ در حال اجراست از مدیر این منطقه تشکر کرد و گفت: علاوه بر اجرای پروژه‌های سنگین در شهر، پروژه‌های کوچک نیز در کوچه پس کوچه‌های شهر از جمله محله احمدیه و بابا رکن‌الدین در حال اجرا است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های مجموعه تخت فولاد در منطقه ۶ اصفهان خاطرنشان کرد: ۴۰ درصد پروژه‌های عمرانی شهر در منطقه ۶ شهرداری در حال انجام است که حجم بالایی از پروژه‌های شهر را شامل می‌شود.

شهردار اصفهان با تقدیر از فعالیت‌های معاونت عمران شهرداری در اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی شهر، تصریح کرد: معاون عمران شهردار ۲۸ سال در شهرداری خدمت کرده، ۲۵ سال مدیر بوده و با چند شهردار فعالیت داشته است، اما در این دوره دو دستی شمشیر زده است.

نوروزی با تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر و همکاری خوب آنها با حوزه عمرانی شهر، افزود: اگر امروز حوزه عمرانی پروژه‌های بزرگی را پیش برده و پروژه‌های ناتمام را تکمیل کرده، از همکاری و تعامل خوب این شورا و مدیریت شهری نشان دارد.

کد خبر 467548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.