آیا بارسلونا باز هم اشتباه کرده است؟

در بازی دو شب پیش استون ویلا مقابل لیورپول، ستاره ای درخشان ظاهر شده که سابقه حضور در جمع آبی اناری‌ها را در کارنامه داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو شب پیش _جمعه ۱۹ دی- تیم فوتبال استون ویلا در جام حذفی انگلیس به مصاف لیورپول رفت. این دیدار دو نکته عجیب داشت، یکی اینکه تیم ویلا بدلیل داشتن بازیکنان کرونایی با فوتبالیست‌های کم سن خود پا به میدان گذاشت و دوم اینکه یک ستاره ۱۷ ساله درخشید.

هر ۱۱ بازیکن آستون‌ویلا در بازی جمعه‌شب جام حذفی برابر لیورپول، در حال تجربه مهم‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای خود بودند و در این میان "لویی بری" ۱۷ ساله با زدن تنها گل تیمش در این شکست ۴-۱، نقش ویژه‌ای داشت؛ بازیکنی که البته پیش از آن نیز چهره‌ای شناخته شده در میان دیگر هم‌تیمی‌هایش بود.

پس از ۱۰ سال حضور در آکادمی وست‌بروم، (از جمله بازی برای تیم زیر ۲۳ ساله‌ها در ۱۵ سالگی!) بری در جولای ۲۰۱۹ با قراردادی ۳ ساله به بارسلونا پیوست تا به اولین انگلیسی تاریخ لاماسیا تبدیل شود.

شکایت وست‌بروم از بارسا مبنی بر پرداخت نشدن حق رشد، موجب شد تا لویی برای انجام نخستین بازی خود ۳ ماه صبر کند. پس از غیبت در ۷ بازی، او اولین بازی را با اولین گل جشن گرفت.

تنها چند ماه بعد بارسا با قبول پیشنهاد ۸۸۰ هزار پوندی ویلا، بری را به فروش رساند. او به تیم محبوب دوران کودکی‌اش پیوست و پس از ۶ گل در ۹ بازی برای تیم زیر ۲۳ ساله‌ها (لیگ برتر ۲) یک بار دیگر ارزش‌های خود را نشان داد.

کد خبر 467546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.