تصمیم داریم در مورد داوری صحبت نکنیم/ به دنبال سه امتیاز مقابل فولاد هستیم

سرمربی تیم سپاهان گفت: این انتظار وجود دارد که در مورد حق تیم حرف بزنیم و از بازیکنان دفاع کنیم. ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا امتیازات از دست داده را جبران کنیم که قدم اول مقابل فولاد خوزستان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مرزبان سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان، گفت: بعد از بازی خوبی که مقابل پرسپولیس انجام دادیم و پنالتی مردود شده تیم سپاهان تصمیم گرفتیم در مورد داوری و تصمیماتش صحبت نکنیم اما این انتظار وجود دارد که در مورد حق تیم حرف بزنیم و از بازیکنان دفاع کنیم اما مسائل را بزرگ نمی‌کنیم و ساده از کنار این موضوعات گذر می‌کنیم و حقوق اساسی خود را در دل نگه می‌داریم در صورتی که باید یک پنالتی صد در صد به ما می‌دادند. این چندمین بازی بود که در مورد تیم سپاهان نامهربانی شده و در تکه تکه‌های بازی مشکلات خاصی را داشتیم. در کل می‌توانم بگویم هدفی که برای تیم وجود داشت و هدفمندی محرم نویدکیا نسبت به فرم کاری و تشکیل سپاهان و سازماندهی فوتبال برای برداشت قدم‌های رو به جلو به نتیجه رسیده و زمان برداشت محصولات و دست آورده‌های تیم است.

وی در خصوص بازی مقابل تیم فولاد خوزستان، گفت: بازی مقابل فولاد بازی حساسی است تیم فولاد یکی از بهترین تیم‌های حاضر در لیگ با بازیکنان خوب است. جواد نکونام نیز مربی قابل توجه و با تجربه‌ای است. انتظار بازی خوب و درگیرانه راداریم. امیدوارم سه امتیاز بازی را بگیریم تا امتیازات از دست داده را جبران کنیم که قدم اول مقابل فولاد خوزستان خواهد بود.

مرزبان در خصوص مصدومین و محرومین تیم سپاهان، تصریح کرد: رضا دهقان و رسول نویدکیا مصدوم بوده و در اختیار تیم نیستند و بازیکن محروم نداریم همچنین بقیه اعضای تیم با آمادگی کامل بوده و می‌توانیم از آنان استفاده کنیم.

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به حاشیه‌ها و جنجال‌های نیمکت تیم فولاد خوزستان در کنار زمین و پیش برد بازی، گفت: همیشه در مورد نیمکت فولاد صحبت می‌شود چیزی که ما انتظار داریم فوتبال جوان مردانه است و کنترل این موضوع از دست ما خارج است. همه چیز به تیم داوری، ناظر بازی و داور چهارم بستگی دارد که جنجال روی نیمکت را به درون زمین نکشند. ما احترام خاصی برای تیم فولاد قائل هستیم و انتظار داریم همه مسائل درون زمین اتفاق بیفتد. ما کسی را به چیزی متهم نمی‌کنیم و حرف اول را برای سپاهان فوتبال جوانمردانه ای که در آن انسانیت باشد، میزند.

مرزبان در خصوص وضعیت مهدی کیانی، تصریح کرد: مهدی کیانی بعد از مشکلاتی که برای عضلاتش در تمرین پیش آمد، هنوز بعد از چندین هفته درگیر مصدومیتش است و نمی‌توانم در این خصوص حرفی بزنم و نمی‌دانم کی به تیم اضافه می‌شود.

وی در پایان گفت: حس و عشق بزرگی که هواداران سپاهان به این تیم می‌دهند، ما به عنوان مسئولان تیم این مسئله را در درون خود حس می‌کنیم و بازیکنان باید این انگیزه را درون خود داشته باشند و مسئولیت این را بپذیرند که یک شهر یک استان به دنبال قهرمانی است و در این راه قدم بردارند. از هواداران خوب سپاهان تشکر بی پایان دارم که ما را در این راه همیاری می‌کنند امیدوارم در پایان فصل جام قهرمانی را در استان به آنان هدیه کنیم.

کد خبر 467478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.