دستگیری ۱۳ متهم در کشف ۱۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف ۱۲۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و دستگیری ۱۳ متهم طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ جلال امینی گفت: با اقدامات تخصصی و تلاش‌های شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی هفته گذشته، انواع کالای قاچاق از قبیل: سوخت، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی، دام سبک، نهاده‌های دامی و مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه و همچنین انواع ارز در کشور کشف شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند افزود: در این رابطه ۱۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی و کالاهای مکشوفه نیز به سازمان جمع آوری اموال تملیکی و شرکت ملی فرآورده‌های نفتی تحویل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری، امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) تصریح کرد: در حوزه قاچاق کالا و ارز کماکان برخورد قاطعانه با دانه درشت‌ها در دستور کار این پلیس در سراسر کشور قرار دارد.

سرهنگ امینی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی خوب هموطنان با پلیس، از آنان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایلنا

کد خبر 467474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.