برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان و مدیران شهرداری بندرعباس

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس از برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان و مدیران شهرداری بندرعباس به صورت آنلاین خبر داد.

به گزارش ایمنا محمد مهدی جهانبخش در این ارتباط اظهار کرد: آموزش از مهم‌ترین عواملی است که نقش عمده‌ای در افزایش توانمندی کارکنان ایفا می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی با اشاره به اینکه شهرداری بندرعباس و سازمان‌های وابسته آن نیاز به افراد با مهارت بالا دارند، افزود: آموزش‌های ضمن خدمت یکی از کارآمدترین ابزار و قوی‌ترین فرآیند موجود برای انتقال دانش و مهارت به نیروی انسانی و تقویت آنها برای انجام وظایف محوله است.
جهانبخش خاطرنشان کرد: این شهرداری از طریق مدیریت نوسازی و تحول اداری، دوره‌های آموزشی کوتاه مدت ضمن خدمت کارکنان خود را هر ساله از طریق نیازسنجی فردی و درخواست مدیران واحد، برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی در حال برگزاری است.
وی تصریح کرد: در سال جاری بر اساس نیازسنجی صورت گرفته، ۳۰ دوره آموزشی کوتاه مدت تخصصی و عمومی ویژه کارکنان و مدیران در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی و اجرای آن آغاز شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری بندرعباس همچنین با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی ویژه مدیران و کارکنان تا پایان سال ۹۹ طبق تقویم آموزشی برگزار می‌شود، اظهار کرد: تاکنون در این دوره‌های آموزشی ۱۶ هزار و ۱۷۶ نفر ساعت آموزش برای بیش از ۳۰۰ نفر از کارکنان و مدیران اراِئه و گواهینامه مربوط به آن نیز صادر شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به تداوم بیماری ویروسی کرونا، این دوره‌ها به صورت مجازی و از طریق سیستم جامع آموزش (جام) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۱۰ عنوان دوره‌ی آموزشی به صورت مجازی (وبینار و آزمون الکترونیکی) برگزار شده است، عنوان کرد: این دوره‌ها بنا به نیاز در بخش‌هایی مانند آتش‌نشانی، خدمات شهری، روابط عمومی، شهرسازی و معماری، حقوقی، عمرانی و غیره پیش‌بینی شده است.

کد خبر 467465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.