زندگی طاهره صفارزاده شاعر معاصر نمایش رادیویی شد

از امشب زندگی طاهره صفارزاده شاعر معاصر ایرانی از ۲ شبکه رادیویی ایران و نمایش پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مجموعه نمایش رادیویی «استاد» را شهلا دباغی بر اساس زندگی طاهره صفارزاده شاعر معاصر ایرانی نوشته است که از امشب بیستم دی ماه از رادیو نمایش و رادیو ایران پخش می‌شود.

دباغی درباره نگارش این نمایش رادیویی گفت: طاهره صفارزاده نخستین شعر خود را در ۱۳ سالگی سرود و اولین جایزه‌اش را زمانی که در کلاس دهم بود به پیشنهاد باستانی پاریزی از رئیس آموزش و پرورش استان دریافت کرد. صفارزاده تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته زبان و ادبیات انگلیسی ادامه داد و پس از مدتی برای ادامه تحصیل به انگلستان و سپس به آمریکا رفت و در دانشگاه آیوا هم در گروه نویسندگان بین‌المللی پذیرفته شد. وی پس از بازگشت به ایران به تدریس در دانشگاه پرداخت و زندگی پر فراز و نشیبی داشته که سعی کردیم در این مجموعه رادیویی به بخشی از آن بپردازیم.

مجموعه رادیویی «استاد» به نویسندگی شهلا دباغی، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، کارگردانی سعیده فرضی، صدابرداری علی حاجی نوروزی، افکتوری نازنین حسن پور و با هنرمندی شمسی صادقی، شهریار حمزیان، سعیده فرضی، نورالدین جوادیان، کرامت رودساز، محمدرضا قلمبر از امشب بیستم دی ماه ساعت ۲۳:۴۵ از رادیو نمایش و ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن رادیو ایران می‌رود.

کد خبر 467461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.