حاج صفی مصدومیت جزئی دارد / دژاگه برای بازی با استقلال می آید

پزشک تیم فوتبال تراکتور گفت: احسان حاج صفی می‌توانست در دیدار مقابل ذوب‌آهن نیز به میدان برود، اما ترجیح دادیم در مورد او ریسک نکنیم، حاج صفی از روز شنبه به تمرینات باز خواهد گشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور دکتر مسعود عباس‌زاده درباره وضعیت مصدومیت اشکان دژاگه، اظهار کرد: با اشکان دژاگه و پزشک او در آلمان در ارتباط هستیم و وضعیت مصدومیت این بازیکن را زیر نظر داریم. خدا را شکر روند بهبودی مصدومیت او به خوبی طی می‌شود. این بازیکن مدارک پزشکی خود را به‌طور مداوم ارسال می‌کند که مصدومیتش جدی نیست، دژاگه روز جمعه نیز برای کنترل نهایی در آلمان تست داده و سپس به ایران خواهد آمد تا خود را برای دیدار مقابل استقلال آماده کند.

پزشک تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه احسان حاج‌صفی یک مصدومیت جزئی دارد، تصریح کرد: این بازیکن می‌توانست در دیدار مقابل ذوب‌آهن نیز به میدان برود، اما ترجیح دادیم در مورد او ریسک نکنیم، حاج صفی از روز شنبه به تمرینات بازخواهد گشت.

عباس‌زاده اضافه کرد: مصدومیت خانزاده از ناحیه استخوان چهارسر بود و از ۹ آذر روند درمانی خود را آغاز کرد. در این نوع مصدومیت، بازیکن حداقل به یک ماه زمان برای بازگشت به میادین نیاز دارد که خدا را شکر این اتفاق در مورد خانزاده نیز افتاد و او حالا آماده حضور در مسابقات است، وی از روز شنبه در تمرینات گروهی حاضر می‌شود و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند مقابل استقلال بازی کند.

وی در خصوص شرایط قادری، خاطر نشان کرد: این بازیکن از ناحیه همسترینگ مصدوم بود و دوران نقاهت خود را سپری می‌کرد، در حال حاضر وضعیت بسیار بهتری دارد و تلاش می‌کنیم که او را به دیدار مقابل استقلال برسانیم. مصدومیت بخشی از فوتبال است و در همه تیم‌ها نیز اتفاق می‌افتد. مصدومان ما از ناحیه همسترینگ و کشاله بودند که در این نوع مصدومیت‌ها، حداقل یک و حداکثر دو ماه زمان برای به دست آوردن بهبودی کامل نیاز بود که سعی کردیم آنها را در کم‌ترین زمان ممکن آماده بازگشت به میادین کنیم.

کد خبر 467455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.