اعتراف به ۵۸ فقره سرقت از منازل در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق منازل نیمه ساز و کارگاه‌های خصوصی شهروندان در اصفهان و اعتراف وی به ۵۸ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه ساز و کارگاه‌های خصوصی شهروندان در منطقه شرق شهرستان اصفهان موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی‌های علمی و کارشناسی صحنه‌های وقوع سرقت و جمع‌آوری مدارک و مستندات بجا مانده از سارقان و همچنین استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی سرانجام هویت فردی که در این سرقت‌ها دست داشت را به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، گفت: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کرده و تحقیقات از وی را در مورد اقدامات مجرمانه‌اش آغاز کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به ۵۸ فقره سرقت از منازل نیمه ساز و کارگاه‌های خصوصی اعتراف کرد.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهم اموال مسروقه را به یک ضایعات فروشی می‌ فروخته گفت: با اعترافات متهم مالخر اموال مسروقه شناسایی و اقدامات قانونی به منظور دستگیری وی و پلمب مغازه‌اش صورت گرفت.

کد خبر 467420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.