احداث واحد تصفیه شیرابه پسماند شهری با جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: با توجه به مشکلات زیست محیطی ناشی از جریان شیرابه پسماندهای شهری برای آب و خاک اصفهان، پروژه احداث واحد تصفیه شیرابه پسماند شهری با همکاری بخش خصوصی در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

رحیم محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: احداث واحد تصفیه شیرابه با ظرفیت ۱۵ مترمکعب در روز یکی از پروژه‌های مهم سازمان مدیریت پسماند است که به منظور جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی ناشی از جریان شیرابه پسماند در فرآیند پردازش پسماند شهری با مشارکت بخش خصوصی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به تمدید فراخوان شناسایی و جذب متقاضیان سرمایه‌گذاری و بهره برداری از پروژه طراحی، احداث، راه‌اندازی و بهره‌برداری واحد تصفیه شیرابه پسماند شهری، تصریح کرد: امکان بازدید از خطوط پردازش برای پیشنهاد دهندگان شامل اشخاص حقیقی و حقوقی دارای دانش، فن‌آوری، تجربه کاری و علاقه مند به سرمایه گذاری فراهم خواهد بود و سازمان مدیریت پسماند آماده ارائه هرگونه اطلاعات تکمیلی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ادامه داد: پیشنهادهای ارائه شده باید به صورت کامل و شفاف و منطبق بر خواسته‌های بیان شده در اسناد دریافتی و ارائه مدل کسب کار مالی باشد و متقاضیانی در بخش ارزیابی مورد تأیید قرار خواهند گرفت که علاوه بر سابقه کاری مرتبط، قادر به ارائه مدارک معتبر مبنی بر داشتن صلاحیت فنی، مالی و مدیریتی باشند.

وی گفت: تهیه اسناد فراخوان از طریق وبسایت سازمان به نشانی www.ipoim.ir امکان پذیر است و علاقمندان به مشارکت می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان مراجعه کرده یا با شماره ۰۳۱۳۵۳۱۴۷۵۷ داخلی‌های ۱۳۵، ۱۵۴، ۱۵۲ تماس بگیرند.

محمدی مهلت شرکت در این فراخوان برای سرمایه‌گذاران را تا دوم بهمن ماه سال‌جاری اعلام کرد و گفت: به درخواست‌هایی که از طریق دیگر یا پس از مهلت مقرر ارائه شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

کد خبر 467417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.