سرپناهی موقت برای شهروندان بی‌پناه یزد

عضو شورای شهر یزد با اشاره به اسکان بی خانمان‌ها توسط شهرداری یزد گفت: خدا را شاکرم که در این شب‌های سرد سرپناهی برای همشهریان بی پناهمان فراهم آمده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ونوس عامری در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به اسکان بی خانمان‌ها توسط شهرداری یزد در شبی که برودت هوا پنج درجه زیر صفر بود، نوشت:

"یکی از مهمترین دغدغه‌های کمیسیون فرهنگی شورای پنجم در پنج‌شنبه شب ۱۸ دی ماه با همدلی و تلاش همکاران سازمان فرهنگی شهرداری به حقیقت پیوست. از دو هفته پیش که هشدارها برای کاهش دما و برودت هوا منتشر می‌شد همه دغدغه‌ام این بود که با وجود تحویل زمین و تخصیص هرسال ردیف اعتباری در بودجه از سال ۹۶ هنوز مرکز نگهداری بی خانمان‌ها توسط شهرداری ساخته نشده و در این سرمای پیش رو چگونه می‌توانیم به کمکشان بیاییم!

به آقای مهندس عزیزی (شهردار یزد) پیشنهاد ایجاد یک مرکز موقت را دادم تا در شب‌های سرد دی ماه پناهی باشد برای انسان‌های بی پناه و با استقبال روبرو شد و کار به سازمان فرهنگی واگذار و با جدیت پیگیری شد و ظرف کمتر از ۱۰ روز همه چیز مهیا بود و تنها مجوز و هماهنگی بین بخشی می‌خواست که با هماهنگی جناب آقای دادستان و همراهی و همدلی آقای رستگاری، فرماندار و فرماندهی نیروی انتظامی این امر محقق شد و خدا را شاکرم که در این شب‌های سرد سرپناهی برای همشهریان بی پناهمان فراهم آمده است."

کد خبر 467400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.