انتظار، تلفیقی از عکاسی و نقاشی

هنر نیز مانند هر بستر دیگری وارد دنیای مجازی شده و هنرمندان در انتظار پایان بیماری کرونا و شروع روزهای خوب، نمایشگاه مجازی برپا کردند و امید را با هنرشان به تصویر کشیدند.

کیان دخت صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه انتظار با هدف آشنایی با هنر هنرمندان و دیده شدن آن‌ و بالا بردن دانش هنری مخاطب برپا شده است، همچنین نمایش آثار به بهتر شدن روند تولید آثار هنرمندان کمک می‌کند.

وی افزود: نمایشگاه انتظار تلفیقی از دو هنر عکاسی و نقاشی است تا بتواند سلایق مختلف مخاطب را در بربگیرد. با توجه به شرایط کرونا این نمایشگاه به صورت مجازی برپا شده و تکنیک آثار نقاشی آبرنگ، رنگ و روغن و سیاه قلم در سبک‌های سورئال، امپرسیونیسم و انتزاعی خلق شدند و در عکاسی طبیعت و مستندنگاری به تصویر کشیده شده است.

این گالری گردان خاطر نشان کرد: سعید حیدری، کوثر موسوی، رامتین حیدری، محسن فروغی‌فر، محمد عابد شرقی، سارا عابد شرقی، سحر جعفریان، فرشاد کفایی، آزاده عطایی، صدرا حکیمی‌نیا، مهدی کرمیار، مینا صادق‌زاده، مونا تلیکانی، رؤیا غفاری، زینب یوسف‌زاده، منظر عبدیزدان، علی انوار، سحر موسوی، شیما تاج‌فرد، نگین نوری، لیلا قاسم‌اف، شقایق افسانه، متین شکوفه، پیام شیرزادی، مجتبی ملکی‌زاد، سحر حسینی، مژگان یزدانی‌بخش، زهرا ذوقی و محسن نظری هنرمندانی هستند که آثارشان در نمایشگاه انتظار به نمایش درآمده است.

به گزارش ایمنا، علاقمندان می‌توانند نمایشگاه مجازی نقاشی و عکس "انتظار" را تا ۲۵ دی ماه در www.borhanart.com مشاهده کنند.

IMG-20210110-WA0000.jpg

کد خبر 467382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.