مرادی در پرونده شکایت ماشین‌سازی پیروز شد

حکم محرومیت بابک مرادی باطل شد و این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش نخواهد داشت.

به گزارش ایمنا، پس از اعتراض باشگاه استقلال و بابک مرادی هافبک این تیم به حکم محرومیت چهار ماهه این بازیکن که از سوی کمیته تعیین وضعیت صورت گرفت، کمیته استیناف رأی به ابطال این رأی داد.

بابک مرادی که در نقل و انتقالات زمستانی از تیم ماشین سازی به استقلال پیوست، پس از ثبت قرارداد با این تیم، با شکایت باشگاه سابقش مواجه شد و در نهایت و پس از کش و قوس فراوان، کمیته تعیین وضعیت رأی به محرومیت ۴ ماهه مرادی داد.

اما این رأی با اعتراض استقلالی‌ها و مرادی مواجه شد و آنها مدعی بودند مدارکی در دست دارند که این بازیکن کمتر از ۶۰ درصد از قراردادش را از باشگاه ماشین سازی دریافت کرده و مشکلی برای فسخ قرارداد با تبریزی‌ها و حضور در تهران نداشته است.

در نهایت با اعتراض باشگاه استقلال و طرح شکایت در کمیته استیناف، این کمیته پس از بررسی مدارک مرادی و آبی‌پوشان، رأی به ابطال حکم قبلی داد تا مرادی مشکلی برای همراهی تیمش در ادامه راه نداشته باشد.

بابک مرادی در دیدار هفته دوم مقابل فولاد برای دقایقی به میدان رفت اما پس از آن، با حکمی که در روز بازی استقلال و صنعت نفت از سوی کمیته تعیین وضعیت صادر شد، به مدت ۴ ماه از حضور در میادین محروم شد. مرادی حالا و پس از پشت سر گذاشتن یک ماه از محرومیتش، می‌تواند برای استقلال به میدان برود.

منبع: ورزش سه

کد خبر 467379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.