دمای اصفهان به ۸ درجه زیر صفر می‌رسد

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوا در کلانشهر اصفهان تا فردا به ۸ درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد و سکون جوی پدیده غالب است.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استمرار جوی پایدار در سطح استان اصفهان در سه روز آینده است از این رو آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد ملایم برای بسیاری از مناطق پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پایداری نسبی جو در مناطق مرکزی و صنعتی استان از جمله کلانشهر اصفهان شرایط انباشت آلاینده‌های جوی مهیا است و شاخص کیفیت هوا در برخی ساعات، ناسالم برای عموم و بسیار ناسالم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در سردترین ساعات صبح فردا به هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

علی عسگریان اضافه کرد: خور وبیابانک با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 467369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.