ارتقای سلامت جسمی و روانی در محله‌های کم برخوردار سمنان

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان گفت: طرح سلامت محور شهرداری با هدف اصلی غربالگری، ارتقای مؤلفه‌های سلامت جسمی و روانی و ارائه راهکارهای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در محله‌های کم برخوردار شهر سمنان در هفته بصیرت اجرا شد.

محسن مظاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت هفته بصیرت و نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج قدس شهرداری مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان، حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان سمنان، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، پایگاه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا (ع) و مؤسسه خیریه مهد کرامت طرح سلامت محور شهرداری سمنان اجرا شد.

وی با اشاره به هدف اجرای این طرح گفت: هدف اصلی غربالگری، ارتقای مؤلفه‌های سلامت جسمی و روانی، ارائه راهکارهای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و ویزیت و معاینه رایگان شهروندان در محله‌های کم برخوردار شهر بود.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات سلامت محور به کارکنان شهرداری و شهروندان در محله‌های کم برخوردار در ایام دهه فجر امسال نیز این طرح اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح غربالگری دیابت و کرونا در بین کارکنان شهرداری سمنان و تشکیل پرونده سلامت برای پرسنل با مشارکت کلینیک مهد کرامت و امام رضا (ع) افزود: این مرکز برای همکاری با سایر ارگان‌های اداری شهر برای انجام غربالگری و خدمات درمانی آمادگی دارد.

کد خبر 467361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.