«شکلات تلخ» از آسیب‌های اجتماعی می‌گوید

تهیه کننده «شکلات تلخ» با اشاره به اینکه دلیل بسیاری از آسیب های اجتماعی بی کاری و بی پولی است، یادآور شد که چنین معضلاتی در این برنامه با حضور کارشناسان بررسی می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی برنامه، مجتبی احمدی کارگردان مستند تلویزیونی «شکلات تلخ» گفت: در بحث آسیب‌هایی که در حوزه‌های مختلف برای افراد به وجود می‌آید همیشه بحث شغل و درآمدزایی در اولویت بوده است و چه بسا در بسیاری از مواقع بیکاری، نداشتن شغل و مهارت عامل اصلی آسیب‌ها و تغییر مسیر به راه نادرست بوده است.

وی ادامه داد: مهارت و داشتن هنری که به درآمدزایی و ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی منجر شود می‌تواند یک نسخه مناسب برای نجات افراد در معرض آسیب باشد.

احمدی اظهار کرد: در طول ساخت مستند «شکلات تلخ» با گروه‌های سنی مختلفی رو به رو بوده‌ایم که هر یک به دلیل فقر و کاستی‌های اجتماعی به مسیر آسیب رسیده‌اند و در صورت داشتن شرایط مناسب این پتانسیل وجود داشته است که مانند دیگر اقشار جامعه زندگی کنند، اما بسیاری از آسیب‌ها از جمله اعتیاد، طلاق، مهاجرت و … محصول فقر و نداشتن شغل و مهارت مناسب است که در برنامه پیش رو با کارشناسان حوزه آسیب، این موضوع را بررسی می‌کنیم.

برنامه «شکلات تلخ» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی با موضوع حرفه آموزی، ساخت و تولید ماسک، تولید کیف برای نقاط مرزی کشور، مهارت آموزی و ایجاد شغل برای آسیب دیده‌های اجتماعی در سرای نور و حافظ روایت می‌شود. این برنامه روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته جاری ۲۱ و ۲۳ دی ماه ساعت ۱۶ روی آنتن می‌رود.

کد خبر 467344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.