۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
از منطقه ۱۰ اصفهان چه خبر؟

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: در راستای تکمیل نهضت آسفالت، امسال خیابان‌ها و معابر این منطقه با هزینه ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال بهسازی شده است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در بخش روکش آسفالت معابر اصلی، خیابان فرسان جنوبی با صرف اعتباری افزون بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و خیابان صافی اصفهانی با صرف دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی ادامه داد: روکش آسفالت خیابان قدس شرقی، خیابان معراج حدفاصل میدان زرین کوب تا چهارراه گاز، پل اطشاران و دسترسی‌های محلی (آسفالت تراشی)، خیابان خواجه عمید شمالی مقابل مدرسه فرقدانی، کندور اتوبان آقا بابایی حدفاصل برج کبوتر تا پل اطشاران، خیابان شهید رئیسی (آسفالت تراشی) و کندرو اتوبان شهید آقا بابایی حدفاصل پل تمدن تا برج کبوتر (آسفالت تراشی) نیز در مجموع با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال انجام شد تا تردد شهروندان تسهیل شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به روکش آسفالت معابر فرعی منطقه، خاطرنشان کرد: معابر فرعی منطقه با استفاده از ۳۲ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت به ارزش ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال روکش آسفالت شد.

وی ادامه داد: برای زیرسازی و روکش آسفالت معابر فرعی خاکی سطح منطقه نیز هشت هزار و ۵۰۰ تن آسفالت به ارزش هفت میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال استفاده شده است.

شهبازی از لکه‌گیری معابر فرعی منطقه با هزینه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: معابر و خیابان‌های منطقه ۱۰ در راستای اجرای نهضت آسفالت با صرف اعتباری افزون بر ۷۰ میلیارد ریال بهسازی شده است و مقدار تناژ مصرفی آسفالت برای این کار ۱۱ هزار تن و مساحت کل آن ۱۱۰ هزار متر مربع بوده است.

کد خبر 467336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.