آغاز ثبت‌نام مسکن ملی در شهرهای نجف‌آباد و جوزدان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد خبرداد: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای نجف‌آباد و جوزدان همزمان با ۱۳ شهر دیگر استان، از روز پنج شنبه ۱۸ دیماه ۱۳۹۹ شروع شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، مرتضی فولادی معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد در خصوص دور سوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: در این مرحله امکان ثبت‌نام مسکن ملی برای متقاضیان فاقد مسکن شهرهای نجف‌آباد و جوزدان از روز پنج‌شنبه ۱۸ دیماه ۱۳۹۹ به مدت یک هفته فراهم شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۷ هکتار از اراضی مرغوب شهر نجف آباد با کلیه خدمات جهت طرح اقدام ملی مسکن جانمایی شده است، گفت: این اراضی در محله‌های امیرآباد، مفتح و غرب شهرک بهاران واقع شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد افزود: جهت ساخت مسکن ملی شهر جوزدان نیز بالغ بر ۷۰۰۰ مترمربع از اراضی واقع در محدوده شهر در نظر گرفته شده است.

فولادی تصریح کرد: متقاضیان این شهرها ضمن مطالعه دقیق شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت‌نام بر اساس شرایط اعلامی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، متقاضیان مسکن ملی در شهرهای نجف‌آباد و جوزدان از مراجعه حضوری به اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد خودداری کرده و در صورت بروز سوال در فرآیند ثبت نام با شماره ۰۳۱۴۲۵۱۰۱۰۰ داخلی یک تماس حاصل کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد افزود: متقاضیان این طرح همچنین می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت واقع در (نجف‌آباد خیابان شریعتی روبروی خیابان باهنر -۰۳۱۴۲۶۸۷۰۰۲) و (نجف‌آباد خیابان شریعتی صد متر بالاتر از اداره پست -۰۳۱۴۲۶۱۸۱۸۲) خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

کد خبر 467331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.