ایجاد ۴۰ نوروزگاه در سطح شهر یزد

سرپرست معاونت خدمات شهری و جانشین ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد از ایجاد ۴۰ نوروزگاه در شهر یزد خبر داد و گفت: در ایام نوروز با در نظر گرفتن احتمال‌های مرتبط با شیوع ویروس کرونا برنامه های متناسب تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد در نشست ستاد تسهیلات نوروزی رویکرد این ستاد را برنامه‌ریزی جهت ارائه خدمات مناسب و یکپارچه به تمام مناطق مختلف شهر بیان و اظهار کرد: ارتقا نشاط اجتماعی، افزایش شادابی و حس خوب شهر در ایام نوروز برای کاستن آلام ناشی از محدودیت‌های کرونایی با رعایت عدالت و پوشش همه شهر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ نوروزگاه با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزش شهروندی در سطح شهر اجرایی می‌شود، افزود: برنامه‌های محتوایی این مهم توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی برنامه‌ریزی شده که در ستاد به تصویب رسیده و در حال رایزنی با مدیران مناطق برای نحوه اجرا است.

به گفته سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد برنامه متناسب برای نوروز با در نظر گرفتن احتمال‌های مرتبط با شیوع ویروس کرونا و همچنین انجام تورهای شهری برای بازدید مسافران و حتی شهروندان یزدی از جاذبه‌های شهر برنامه‌ریزی شده است.

امین مقدم در خصوص اقدامات حوزه سیما و منظر شهری در ایام نوروز تاکید کرد: استفاده از طرح‌های نو، فاخر و مطلوب و بهره‌گیری از ایده هنرمندان در فضا سازی سطح شهر، از جمله اقداماتی است که برای فضای شهری بسیار حائز اهمیت بوده و از هنرمندان و ایده پردازان همانند سال‌های گذشته درخواست می‌شود در فرصت باقی مانده تا عید طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه کنند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد ابراز امیدواری کرد: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کم رمق شدن ویروس کرونا، مجدداً شاهد حضور گردشگران در شهر میراث جهانی یزد باشیم اما با توجه به شرایط کنونی پروژه‌هایی را برای تغییر سیمای شهر ویژه شهروندان یزد در ایام نوروز تدارک دیده‌ایم.

کد خبر 467287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.