گرمخانه شهر یزد به زودی افتتاح می‌شود

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از راه اندازی گرمخانه، ویژه افراد بدون سرپناه شهر یزد خبر داد و گفت: این گرمخانه اکنون در حال تجهیز است، اما همزمان به دلیل برودت و سردی هوا، امکان استفاده جامعه هدف فراهم شده است.

عباس ملازینلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این گرمخانه برای نخستین بار در شهر یزد برای افراد بدون سرپناه راه‌اندازی شده است که امکاناتی از قبیل فضای خواب، غذای گرم و امکانات استحمام در آن وجود دارد.

وی تاکید کرد: هرچند شهر یزد به نسبت شهرهای پرجمعیت دیگر کشور دارای افراد بی‌سرپناه کمتری است، اما شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی با حمایت شورای شهر به عنوان یکی از وظایف خود در حوزه اجتماعی اقدام به راه‌اندازی این محل کرده است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد هدف از راه‌اندازی گرمخانه شهر یزد را ساماندهی و کمک به این قشر از جامعه در شهر میراث جهانی یزد دانست و خاطرنشان کرد: ساماندهی این افراد کمک خواهد کرد تا در آینده با چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی کمتری از جمله معتادان متجاهر، تکدی‌گری و کارتن خوابی در شهر مواجه باشیم.

ملازینلی تاکید کرد: شهرداری یزد به وظایف خود در حوزه اجتماعی کاملاً واقف است و تلاش می‌کند در این حوزه گام‌های مؤثری را بردارد.

وی با بیان اینکه تأمین اعتبار اجرای این طرح در برنامه سال ۹۹ سازمان دیده شده بود، اظهار امیدواری کرد: به زودی و با حضور مسئولان ارشد شهر و استان شاهد افتتاح رسمی این گرمخانه در شهر یزد باشیم.

کد خبر 467285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.