گوشی شیائومی ردمی 9T معرفی شد

شرکت شیائومی از گوشی جدید خود به نام ردمی 9T که به اسنپدارگون ۶۶۲ مجهز است، رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی شیائومی ردمی 9T که در کنار ردمی Note 9T 5G معرفی شده، دارای صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080p است. دوربین سلفی این گوشی هشت مگاپیکسل است. دوربین‌های به کار رفته در گوشی رد می 9T تقریباً شبیه دوربین‌های ردمی Note 9T 5G است.

گوشی ردمی 9T شیائومی به دوربین چهارگانه مجهز بوده که در پنل پشتی آن تعبیه شده است. دوربین اصلی دارای حسگر ۴۸ مگاپیسکلی است، دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق آن نیز دو مگاپیکسل است، اما دوربین چهارم آن بر خلاف دوریین گوشی ردمی Note 9T 5G به حسگر هشت مگاپیکسلی فوق عریض مجهز شده است.

چیپست به کار رفته شده در گوشی ردمی 9T، اسنپدراگون ۶۶۲ است و با چهار یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند از طریق یک باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و به فناوری شارژ سریع ۱۸ وات مجهز است. علاوه بر این گوشی ذکر شده به سنسور مادون قرمز، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و NFC مجهز است.

قیمت گوشی رد می 9T برای مدل چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از ۱۵۹ یورو شروع می‌شود. قیمت مدل چهار گیابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز ۱۸۹ یورو است. قیمت مدل مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هنوز مشخص نیست. این گوشی در چهار رنگ غروب خورشید، آبی گرگ و میش، خاکستری کربنی و سبز اقیانوسی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 467280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.