محور کنارگذر لنگرود در دهه فجر به بهره برداری می رسد

شهردار لنگرود گفت: احداث محور کنارگذر میدان شهید املاکی منتهی به لیلاشهر با اعتبار بالغ بر چهار میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مهدی رجایی در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه محور کنار گذر میدان شهید املاکی گفت: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته امیدواریم تا دهه فجر، کار ساخت این محور به پایان رسیده و تعریض خیابان در اولویت قرار گیرد.

شهردار لنگرود با بیان اینکه محور کنار گذر این شهر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید، اظهار کرد: با توجه به سرعت انجام کار توسط پیمانکار، از زمان‌بندی احداث این محور، علیرغم شرایط نه چندان مناسب آب و هوایی ما پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

وی افزود: جهت تسریع روند اجرایی پروژه بتن‌ریزی پل صورت گرفته و سپس رمپ پل نصب خواهد شد.

رجایی با بیان اینکه با اجرای این پروژه شاهد کاهش بار ترافیکی در سطح شهر لنگرود خواهیم بود، خاطرنشان کرد: افرادی که مقصد آنان به سمت محلاتی مانند لیلا شهر، رکج محله، راه پشته، آنسرمحله، خراط محله است، می‌توانند از این مسیر عبور کرده و دیگر وارد شهر نشوند.

شهردار لنگرود با تاکید بر اینکه این محور روستاهای همجوار را نیز تحت پوشش خبر می‌دهد، افزود: ۶ ماه پیش عملیات اجرایی آغاز شده است و امیدواریم با افتتاح این محور، مردم بتوانند از آن به خوبی بهره برداری کنند.

کد خبر 467271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.