آمار کرونا استان فارس ۱۹ دی؛ ۵ فوتی و ۲۵۶ ابتلای جدید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۱۹ دی‌ماه را تشریح کرد.

سید روح الله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان فارس در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز -جمعه ۱۹ دی‌ماه- اظهار کرد: با شناسایی ۲۵۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان فارس تعداد کل مبتلایان این ویروس از آغاز شیوع کرونا به ۱۶۳ هزار و ۴۴۸ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، پنج نفر در استان فارس بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، افزود: با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در استان از ابتدا تاکنون به سه هزار و ۵۹ نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آمار کلی بهبودیافتگان کرونا در استان فارس، تصریح کرد: تاکنون ۱۵۸ هزار و ۷۸۲ نفر در این استان با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در وضعیت کنونی ۴۴۷ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان فارس بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد ۸۷ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

حسینی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۵۶۲ هزار و ۸۹۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در استان فارس انجام شده است.

کد خبر 467243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.