نبود مدیریت یکپارچه شهری، اجرای پروژه‌های عمرانی را به تاخیر انداخته است

شهردار رشت گفت: نبود مدیریت یکپارچه شهری در رشت اجرای پروره های عمرانی را به تاخیر انداخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد احمدی در حاشیه بازدید از محله فخب رشت با تاکید بر اینکه آسفالت کوچه‌ها و معابر محلات محروم در اولویت قرار دارد، اظهارکرد: معضل فاضلاب، کمبود فضای سبز و آسفالت کوچه‌ها و معابر از جمله مهم‌ترین مشکلاتی است که محلات کم برخوردار با آن دست پنجه نرم می‌کنند.

وی ایجاد فضای سبز در محلات کم‌برخورداری مانند فخب بر اساس طرح تفصیلی را از برنامه‌های مهم شهرداری دانست و تصریح کرد: محله فخب حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و وجود فضای سبز مناسب از جمله ضروریات این منطقه محسوب می‌شود.

احمدی گفت: شهر رشت بر اساس سرشماری سال ۹۵ حدود ۶۷۰ هزار نفر جمعیت دارد که میزان فعلی آن نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر برآورد می‌شود بنابراین فرآیند اجرای خدمات شهری در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی از تدوین یک برنامه مدون در خصوص آسفالت کوچه‌ها و معابر توسط شهرداری خبر داد و گفت: برای رفع مشکلات محلات کم‌برخوردار کارگروهی شکل داده می‌شود تا به موجب آن فرآیند انجام اقدامات هم تسریع شود.

شهردار رشت با بیان اینکه برای ترمیم آسفالت کوچه‌ها و معابر سطح شهر به ویژه محلات کم‌برخوردار پیگیری لازم صورت گرفته، افزود: برای رفع مشکل فاضلاب هم امیدواریم عزمی جدی در کل استان گیلان شکل گیرد.

وی نبود مدیریت جامع یکپارچه شهری را از جمله دلایل کندی کار در برخی پروژه‌ها اعلام و اظهار امیدواری کرد: با هماهنگی بین دستگاه‌ها، مدیران شهری هم بتوانند با اختیارات بیشتر و در زمان کوتاه‌تری خدمات لازم را به شهروندان ارائه دهند.

کد خبر 467228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.