تولید واکسن کرونا نشان دهنده خودکفایی کشور است

امام جمعه موقت بویین میاندشت گفت: در کشور همان گونه که در تولید موشک و بنزین خودکفا شدیم در اقتصاد نیز با حمایت از تولیدات داخل و جلوگیری از واردات کالاهای خارجی خودکفا خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام ابولفضل مبینی در خطبه‌های نماز جمعه بویین میاندشت اظهار کرد: از مسئولین کشور تا زمانی که به اهداف ملت پایبند باشند حمایت خواهیم کرد و حمایت ولی فقیه را نیز خواهند داشت.

وی با بیان اینکه یکی از اصول امام و مقام معظم رهبری ترویج اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی است، گفت: دشمنان اسلام همواره علما را از جانب افکار و اندیشه تخریب می‌کنند تا در راه اسلام قدم برندارند. آیت الله مصباح یزدی یکی از روحانیون بارز و مدافع انقلاب بود که پایبند به نظام تا لحظه آخر بود و از مسیر انقلاب خارج نشد.

امام جمعه موقت بویین میاندشت با بیان اینکه وضعیت حادثه کنگره آمریکا نشان می‌دهد که آمریکا رو به افول است و برخی مسئولین کشور گول زرق و برق دنیا گرایی آمریکا را نخورند، گفت: همانگونه که سردار سلیمانی در مقابل آمریکایی‌ها ایستاد و مقاومت کرد با تکیه بر قدرت لایزال الهی می‌توان در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کرد تا نجات پیدا کنیم.

مبینی خاطرنشان کرد: در معاهده با آمریکا هیچ سودی نصیب کشور ما نشد و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری باید از لحاظ اقتصادی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی خودکفا شویم تا نیازمند کشورهای بیگانه نشویم.

وی افزود: تولید واکسن کرونا از دستاورهای عرصه دانش پزشکی کشور است که با توانایی جوانان این مرز و بوم اکنون وابسته به کشورهای بیگانه در خرید واکسن نیستیم.

امام جمعه موقت بویین میاندشت گفت: همانگونه که در تولید موشک و بنزین خودکفا شدیم در اقتصاد نیز با حمایت از تولید داخل و جلوگیری از واردات کالاهای خارجی خودکفا خواهیم شد که همت مسئولین را می‌طلبد.

کد خبر 467210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.