خداحافظی نامی نو با لیگ

امروز در ادامه دور برگشت گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان، تیم نامی در کوارتر چهارم از مهرام شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _جمعه ۱۹ دی_ در ادامه دور برگشت گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم‌های مهران و نامی نو اصفهان مقابل هم قرار گرفتند.

در کوارتر اول، اولین دو امتیاز بازی را تیم نامی نو به دست آورد و در اولین امتیاز مهران به یک پوئن بسنده کرد. نامی نو اصفهان در کوارتر نخست ۱۵ بر ۱۱ تیم مهرام را شکست داد.

در کوارتر دوم، هردو تیم تقریباً بازی پایاپایی داشتند و در این کوارتر با تساوی ۱۶ بر ۱۶ و برتری ۲۷ بر ۳۱ نامی نو به پایان رسید.

در کوارتر سوم نیز شاهد امتیاز گیریهای پایاپای دو تیم با اختلاف یک یا دو پوین بودیم. در این کوارتر نامی نو با یک امتیاز اختلاف و نتیجه ۴۲ بر ۴۱ به پیروزی رسید.

در کوارتر چهارم، کوارتر پایانی برای شاگردان نیکا بیک لیک لی طوفانی بود همچنین خستگی و بازی ضعیف تیم نامی نو با هدایت آزاده زمانپور باعث شد تیم مهرام سه برابر نامی نو پوین کسب کند. مهرام در این کوارتر با نتیجه ۷ بر ۲۱ و نتیجه کل ۶۲ بر ۴۸ به پیروزی برسد. با باخت نامی نو در این بازی، از ادامه لیگ باز ماند و تیم مهرام به مرحله نهایی رفت.

در این بازی تینا عیساییان از تیم مهرام با ۱۴ امتیاز و ۱۸ ریباند دبل دبل کرد. الکساندرا بگنیسیچ ۱۶ پوئن برای مهرام گرفت.

همچنین شادی عبدالوند در اولین بازی بعد از اسیب دیدگی ۱۵ پوئن و ۴ توپ ربایی را برای خود ثبت کرد.

در ترکیب نامی نو، مژگان خدادادی ۱۲ امتیاز به دست آورد و ۵ توپ ربایی نیز داشت و سهم کاپیتان معصومه اسماعیل زاده ۸ امتیاز و ۱۰ ریباند بود.

کد خبر 467205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.