۱۱۱۵ واحد صنعتی فعال شده است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال فعال‌سازی یک‌هزار و ۵۰۰ واحد هدف‌گذاری شد که یک‌هزار و ۱۱۵ واحد را با همکاری دستگاه قضا و شرکت‌های صنعتی تاکنون فعال کرده ایم.

به گزارش ایمنا، علیرضا رزم‌حسینی در نشست شورای معادن استان کرمان با بیان اینکه اتفاقات خوبی با عنایت رئیس جمهوری در معیشت و اقتصاد کشور افتاده اظهار کرد: ۱۰ هزار واحد از مجموع ۵۲ هزار واحد موجود در کشور راکد و تعطیل هستند که برای رفع موانع این حوزه‌ها تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات ۵۲ هزار میلیارد تومانی به پیشنهاد صمت مصوب و به بانک‌ها ابلاغ شد که این اعتبارات برای فعال سازی واحدهای نیمه فعال و راکد و تکمیل طرح‌های نیمه تمام پرداخت می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به همراهی نمایندگان مجلس استان کرمان در زمینه تحقق جهش تولید گفت: دستگاه‌ها موظف به اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شدند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در خط مقدم جنگ اقتصادی و معیشت مردم قرار دارد اما مورد هجمه رانت‌خواران و مفسدین قرار گرفته است.

رزم حسینی تصریح کرد: وزارت صمت امروز ۴۰ درصد از تولید ناخالص داخلی کشور و ۳۸ درصد اشتغال و معیشت مردم را برعهده گرفته و در جنگ اقتصاد نوک حمله بدخواهان قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 467131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.