افزوده شدن بازیکنان جدید به بازارهای روز کوثر

سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر گفت: با احتساب فردا، ۳۰ روز است که تیم را تحویل گرفته‌ام؛ هفته آینده یک بازیکن اضافه خواهیم کرد و در نیم فصل نیز دو جا خالی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید رستمی‌پس از شکست سنگین تیمش برابر سن ایچ ساوه، در خصوص اخراج دروازبان این تیم و استفاده از دروازبون سوم، اظهار کرد: متأسفانه هفته گذشته روی صحنه‌ای که نمی دانم درست بود یا نه دروازبان اول مان را از دست دادیم و این بازی او را در اختیار نداشتیم. پیش بینی می‌کردیم دروازبان دوم مان که رده سنی بزرگسال است بتواند خودش را اثبات کند. متأسفانه شرایط به نحوی پیش رفت که او نیز اخراج شد و از دروازبان سوم مان استفاده کردیم.

وی افزود: این بازیکن نخستین باری بود که در رده سنی بزرگسال نیز به میدان نرفته بود، چه برسد به بازی در لیگ برتر! شرایط تیم مان هم کمی آشفته و بهم ریخته بود و در مجموع خوب نبودیم.

رستمی با بیان اینکه سن ایچ نشان داد نتایج خوبش اتفاقی نبوده، خاطرنشان کرد: به تیم خوب سن ایچ تبریک می گویم. سن ایچ نشان داد نتایج هفته‌های قبلی، اتفاقی نبوده و تیم کاملاً هماهنگی در گروه ما است.

وی اضافه کرد: در جاهایی از بازی که اختلاف کمتر بود می‌توانستیم بر گردیم اما متأسفانه این اتفاق نیافتاد. کارمان سخت شد، اما باید برای بازی‌های آینده به ویژه هفته بعد که میزبان هستیم، بیشتر تمرین کنیم.

سرمربی بازارهای روز کوثر با اشاره به دیدار هفته آینده این تیم مقابل ملی حفاری، تصریح کرد: حفاری از تیم‌های خوب لیگ برتر است. نتایچ چند هفته اخیرشان نشان دهنده جایگاه واقعی این تیم نیست و حتی پتانسیل آن را دارد که مدعی حضور در بین چهار تیم نهایی باشد. نمی دانم چه اتفاقاتی افتاده است، اما هفته‌های اخیر اصلاً نتایج خوبی را نگرفته است.

وی افزود: حفاری قطعاً به لیگ باز خواهد گشت و امروز نیز نتیجه خوبی گرفته و کار سختی را برابر این تیم خواهیم داشت.
رستمی با بیان اینکه هفته آینده یک بازیکن اضافه خواهد شد، گفت: با احتساب فردا، ۳۰ روز است که تیم را تحویل گرفته‌ام. هفته آینده یک بازیکن اضافه خواهیم کرد و در نیم فصل نیز دو جا خالی خواهیم داشت. باید خودمان را تقویت کنیم اما ما نیز به سه امتیاز بازی هفته آینده مقابل حفاری نیاز داریم.

کد خبر 467114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.