پخته تر از کوثر بازی کردیم/ باید یاد بگیریم خط دفاعی خوبی هم داشته باشیم

سرمربی سن ایچ ساوه گفت: هدف اولمان به صعود مرحله بعد است و برای آن تلاش می کنیم. اگر شایسته باشیم و به دور بعد برویم، قطعا آن موقع نیز برنامه ریزی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا جواد اصغری مقدم پس از پیروزی مقابل بازارهای روز کوثر، اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود و در عین حال می‌توانست برایمان راحت باشد. کوثر تیم قابل احترامی بود. آنالیز بازی بازار کوثر را داشتیم و فکر می‌کنم پخته‌تر و باتجربه‌تر بازی کردیم. از نظر بدنی نیز بهتر از کوثر بوده چرا که تمرینات بدنسازی را به موقع شروع کرده بودیم.

سرمربی سن ایچ ساوه با اشاره به میانگین سنی پایین بازیکنان بازار روز کوثر، خاطرنشان کرد: شاید بازیکنان جوان کوثر هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌اند و از نظر بدنی نیز در نیمه دوم کمی افت کردند. در مجموع به هر دو تیم خسته نباشید می گویم و بازی خوب و زیبایی بود.

وی در خصوص هدف سن ایچ برای این فصل، تصریح کرد: هدف اولمان به صعود مرحله بعد است و برای آن تلاش می‌کنیم. اگر شایسته باشیم و به دور بعد برویم، قطعاً آن موقع نیز برنامه ریزی خواهیم کرد.

اصغری مقدم درباره اینکه سن ایچ بهترین خط حمله لیگ تا اینجا را در اختیار دارد، گفت: باید اول یاد بگیریم خط دفاعی خوبی هم داشته باشیم. رمز موفقیت ما در این است که هر روز بهتر شده و با بچه‌ها بیشتر تمرین کنیم و فکر می‌کنم این اتفاق در حال رخ دادن است.

سرمربی سن ایچ با بیان اینکه تیم خوب و منسجمی داریم، اظهار کرد: هنوز اشکالاتی وجود دارد که باید بر طرف کنیم. چون فوتسال بازی لحظه‌ها است، باید برای لحظه‌های حساس بیشتر با بچه‌ها کار کنیم.

کد خبر 467111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.