دستگاه‌های اجرایی در لایروبی خورهای بندرعباس همکاری نمی‌کنند

مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس گفت: لایروبی خورهای محدوده منطقه یک شهرداری نیازمند همکاری دیگر دستگاه‌ها است، اما آنها در این زمینه همکاری نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی رنجبری در حاشیه بازدید از روند لایروبی خور سنگ کن بندرعباس، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و احتمال بارندگی شهرداری اقدام به لایروبی و پاکسازی خورها کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در لایروبی خورهای سطح شهر، سایر دستگاه‌های اجرایی نیز باید با شهرداری همکاری کنند، عنوان کرد: متأسفانه تاکنون هیچ همکاری از سوی دستگاه‌ها انجام نشده و شهرداری به تنهایی و با ظرفیت‌های موجود اقدام به لایروبی و پاکسازی خورها کرده است.

مدیر منطقه یک شهرداری با بیان اینکه گستردگی خدمات ارائه شده از سوی شهرداری به شهروندان و محلات زیاد است یادآور شد: حضور سایر دستگاه‌های اجرایی در اجرای بعضی از خدمات شهرداری لازم و ضروری است.

رنجبری گفت: خور سنگ کن در مقایسه با سایر خورهای محدوده منطقه یک از شرایط نامساعدتری برخوردار است و باید در جهت پاکسازی و اصلاح مشکلات آن اقدامات سریع و بموقع انجام شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های همکاران در مجموعه شهرداری شرایطی را فراهم کنیم که در صورت بارندگی‌های زیاد مشکلاتی برای شهروندان ایجاد نشود.

کد خبر 467110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.