پیروزی سخت نارسینا مقابل گروه بهمن

در حساس ترین بازی امروز لیگ برتر بسکتبال بانوان، تیم نارسینا در بازی نفس گیر و نزدیک توانست با نتیجه ۶۶ بر ۶۵ تیم بهمن را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه هفته سوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر بسکتبال زنان امروز در حساس‌ترین بازی تیم‌های بهمن و نارسینا مقابل هم صف آرایی کردند. تیم‌های بهمن و نارسینا در این بازی حساس، نمایش زیبا و تنگاتنگی داشتند و در نهایت در لحظات پایانی تیم نارسینا با یک امتیاز اختلاف و نتیجه ۶۶ بر ۶۵ تیم بهمن را برد تا همچنان تیم بدون شکست لیگ باقی بماند.

در کوارتراول، هر دو تیم با سرعت زیاد و تلاش برای پیش افتادن در امتیازات بازی را شروع کردند، اما نارسینا توانست با نتیجه ۲۱ بر ۱۶ به برتری برسد.

در کوارتر دوم، شاگردان فریناز طایرپور در امتیازگیری بهتر عمل کردند. در دقایقی هم دو تیم هم امتیاز بودند، اما در نهایت تیم بهمن با یک امتیاز اختلاف و نتیجه ۳۲ بر ۳۱ به پیروزی رسید.

در کوارتر سوم، نارسینا همانند کوارتر اول در پرتاب‌ها دقیق‌تر بود و در سرعت بالای بازی توانست بهتر امتیاز بگیرد. با اینکه برای دقایقی گروه بهمن پیش افتاد، اما دختران نارسینا ۵۲ بر ۴۴ به پیروزی رسیدند.

در کوارتر چهارم، این کوارتر را نت‌ها می‌توان نزدیک‌ترین و حساس‌ترین کوارتر بازی بلکه کل بازی‌های لیگ تا به اینجا دانست. در این کوارتر هر دو تیم به صورت پایاپای و با یک یا دو امتیاز اختلاف بازی را دنبال می‌کردند و به حریف اجازه امتیازگیری نمی‌دادند. در دقیقه پایانی بازی سرعت بازی افزایش یافت و هر دو تیم به دنبال افزایش اختلاف خود بودند. در بیست ثانیه پایانی بازی دختران نارسینا و بهمن برای برتری با حداقل اختلاف امتیاز می‌جنگیدند. در نهایت تیم نارسینا با یک پرتاب دو امتیازی و اختلاف یک امتیاز با نتیجه ۶۶ بر ۶۵ به برتری رسید تا همچنان تیم بدون باخت لیگ امسال بماند.

کد خبر 467109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.