پیروزی نامی نو مقابل سینام

در ادامه بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال زنان، نامی‌نو در یک بازی راحت موفق شد با نتیجه ۹۲ بر ۵۰ از سد نماینده مشهد بگذرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنج شنبه ۱۸ دی ماه در ادامه بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال زنان در دومین بازی روز پنج شنبه، نامی نو و سینام مشهد به مصاف هم رفتند.

نامی‌نو در یک بازی راحت موفق شد با نتیجه ۹۲ بر ۵۰ از سد نماینده مشهد بگذرد.

در کوارتر اول، نامی نو بازی بهتری نشان داد و توانست دو برابر سینام امتیاز بگیرد. دختران اصفهانی توانستند کوارتر اول را ۱۵ بر ۳۱ به سود خود به پایان برسانند.

در کوارتر دوم، اولین امتیاز ست را تیم مشهدی با یک پرتاب سه امتیازی به دست آورد اما در انتها با نتیجه ۴۹ بر ۲۷ بازی را به نامی نو اصفهان واگذار کرد.

در کوارتر سوم، در ابتدای کوارتر روند امتیاز گیری برای دو تیم از سرعت زیادی برخوردار بود اما سینام از کورس امتیاز گیری عقب افتاد. شاگردان آزاده زمان پور با نتیجه ۷۳ بر ۴۲ در این کواتر به پیروزی رسیدند.

در کوارتر چهارم، دختران سینام با وجود خستگی تلاش خود را کردند، اما نتوانستند اختلاف امتیازات خود را با نامی نو کم کنند. سرعت بازی در این کوارتر افزایش پیدا کرده بود و هر دو تیم پرتاب‌های زیادی به سوی سبد حریف داشتند که نامی نو در این پرتاب‌ها موفق بود و نتوانست با نتیجه ۹۲ بر ۵۰ نماینده مشهد را شکست دهد.

کد خبر 467094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.