زمین چمن ورزشی گلشهر روشنایی ندارد

شهردار گلشهر گفت: با توجه به اینکه سال گذشته برای تامین رفاه حال نوجوانان و جوانان این شهر زمین چمن مصنوعی ایجاد شد، اما تاکنون برعکس وعده‌های داده شده برای ایجاد روشنایی و چشمه‌های بهداشتی آن اقدامی نشده است.

علی نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: زمینی در محله فیلاخُص شهر گلشهر طی سال‌های گذشته به اداره ورزش و جوانان برای ایجاد فضای بازی و تفریح واگذار شد و اطراف آن نیز جدول گذاری شد.

وی با اشاره به پیشنهادات شهروندان مبنی بر اینکه شهرداری این زمین را چمن کاری کند، افزود: طبق قانون هزینه کاشت چمن با شهرداری نیست و از طرفی برای چمن کاری تنها مشکل تامین آب نیست بلکه نگهداری از آن بسیار هزینه دارد، البته تمامی تغییرات بدون همکاری اداره ورزش و جوانان میسر نیست.

شهردار گلشهر گفت: سال گذشته برای تامین رفاه حال نوجوانان و جوانان این شهر زمین چمن مصنوعی ایجاد شد، اما تاکنون برعکس وعده‌های داده شده برای ایجاد روشنایی و چشمه‌های بهداشتی آن اقدامی نشده است.

وی با اشاره به سالن ورزشی ۹ دی تصریح کرد: در راستای ایجاد فضای ورزشی برای جوانان شهر گلشهر سال ۹۲ سالن ورزشی ۹ دی در مساحتی به متراژ یک هزار و ۳۰۰ متر مربع از محل بودجه شهرداری احداث شده است.

کد خبر 467066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.