نیروگاه خورشیدی در امامزاده میرزین‌العابدین ورزنه راه‌اندازی شد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا گفت: نیروگاه خورشیدی در امامزاده میرزین‌العابدین ورزنه با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، امرالله اصغری ورزنه با اشاره به عملیات اجرایی صورت گرفته در موقوفات شهرستان بن رود و جرقویه علیا، اظهار کرد: اتمام سفید کاری حرم امامزاده علی بن محمد روستای "جندان" با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان از جمله اقدامات صورت گرفته بوده که این اعتبار با کمک خیران تأمین شده است.

وی نصب نیروگاه خورشیدی در امامزاده میرزین‌العابدین ورزنه را از دیگر اقدامات صورت گرفته دانست و اضافه کرد: این طرح نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان از محل تسهیلات سازمان اوقاف اجرایی شده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا با اشاره به عملیات سنگ فرش حیات امامزاده خیرالنساء روستای " فارفان" بخش بن رود، گفت: این سنگ فرش به مساحت یک هزار و ۱۰۰ متر مربع است که با ۶۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

وی افزود: عملیات کاشی کاری و آجرنما رواق بیرونی امامزاده ابوسعید روستای دستجرد بخش جرقویه علیا به مساحت تقریبی ۳۵۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است، این پروژه به زودی بهره برداری می‌شود.

اصغری ورزنه با اشاره به عملیات سنگ فرش حیات زیارتگاه سیدحسن و سیدمصطفی در شهر حسن آباد به متراژ ۵۰۰ مترمربع ادامه داد: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان توسط خیر نیک اندیش آقای شاپور محمدی اجرایی شد.

وی همچنین به برگزاری مراسم سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و همراهان وی گفت: بی شک راه حقیقت و حقیقی این شهدای والامقام و گرانقدر پیوسته ادامه دارد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا گفت: مراسم یادبود اولین سالگرد این شهید به همراه ختم قرآن، سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت در سالن گلستان شهدای شهر ورزنه در جوار بقعه ملاحسن ورزنه با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

کد خبر 467053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.