انعقاد قرارداد ساخت مجتمع مسکونی ۸۳۷ واحدی شهرداری یزد

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد از انعقاد قرارداد ساخت مجتمع مسکونی ۸۳۷ واحدی با مشارکت شرکت مسکن سرمایه‌گذاری مسکن تهران به ارزش ۱۳ هزار میلیارد ریال خبر داد.

محمد شیبانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ارزش این پروژه بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود، اظهار کرد: سهم شهرداری در این پروژه، تأمین زمین و پروانه بوده و تمامی هزینه‌های ساخت بر عهده سرمایه‌گذار است.

وی با بیان اینکه این پروژه با مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران (سهامی‌عام) ساخته می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد سهام این شرکت متعلق به بانک مسکن است و مابقی سهام در بورس عرضه شده است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد با اشاره به جزئیات پروژه، افزود: این پروژه در زمینی به مساحت چهار هکتار ساخته می‌شود و دارای بیش از شش هزار متر مربع انواع سرانه‌های مورد نیاز است.

شیبانی با بیان اینکه تمامی مصوبات قانونی اعم از مصوبه کمیسیون ماده پنج و مصوبه شورای اسلامی شهر یزد در خصوص این پروژه اخذ شده است، تاکید کرد: طراحی، مطالعات و طی مراحل قانونی این پروژه بیش از یک سال طول کشیده است و پس از صدور پروانه‌، طی ۴۸ ماه ساخته خواهد شد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد با بیان اینکه در طراحی این پروژه به اصول معماری ایرانی_اسلامی توجه ویژه‌ای شده است، خاطرنشان کرد: هدف از تعریف این پروژه تأمین مسکن برای اقشار متوسط جامعه و تأمین منابع مالی پایدار برای شهرداری یزد است.

کد خبر 467034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.