لپ تاپ‌های میت بوک ۲۰۲۱ معرفی می‌شود

لپ تاپ‌های میت بوک ۲۰۲۱ هواوی شامل میت بوک ۱۳، میت بوک ۱۴ و میت بوک ایکس پرو به زودی با پردازنده نسل یازدهم اینتل معرفی خواهند شد.

به گزارش ایمنا، شرکت هواوی در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم رونمایی از لپ تاپ‌های جدید خود، یعنی مدل‌های ۲۰۲۱ میت بوک ۱۳ و میت بوک ۱۴ است. این محصولات با مشخصات سخت افزاری جدید و به روز معرفی خواهند شد.

یکی دیگر از محصولاتی که به عنوان نوت بوک پرچم‌دار و به اصطلاح «بیزینسی» هواوی شناخته می‌شود، MateBook X Pro مدل ۲۰۲۱ است که هواوی از مدل به‌روز شده آن هم رونمایی خواهد کرد. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند هواوی در تولید این لپ تاپ از پردازنده نسل یازدهم «اینتل» (Intel) و کارت گرافیک MX 450 «انویدیا» (Nvidia) استفاده کرده است.

مشخصات هواوی میت بوک ۱۳ و میت بوک ۱۴ مدل ۲۰۲۱

هواوی MateBook 13 و MateBook 14 مدل ۲۰۲۱ مجهز به پردازنده نسل یازدهم، کارت گرافیک قدرتمند MX 450، شانزده گیگابایت رم DDR4 2666MHz، حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت SSD و ویندوز ۱۰ بوده و سایر مشخصات آن‌ها به مدل‌های موجود شباهت دارد.

مشخصات هواوی میت بوک ایکس پرو

هواوی MateBook X Pro جدید با پردازنده نسل یازدهم، کارت گرافیک MX 450، قابلیت استفاده هم‌زمان از چند برنامه (Multi Window)، باتری ۵۶ وات‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۵ وات در کنار سایر ویژگی‌های قابل قبول، معرفی خواهد شد. همچنین سایر ویژگی‌های این مدل از لپ تاپ جدید هواوی را می‌توان مشابه لپ تاپ هواوی MateBook X Pro مدل ۲۰۲۰ عنوان کرد.

هواوی چند سالی است تولید لپ تاپ‌های خود را تحت برند Matebook آغاز کرده و در همین مدت کوتاه توانسته رشد قابل توجهی را در این حوزه کسب کند. قابلیت‌های خاص لپ تاپ‌های هواوی همچون دوربین پنهان، سنسور اثر انگشت، صفحه نمایش کم حاشیه و همچنین Huawei Share باعث شده تا لپ تاپ‌های این شرکت برای مخاطبان جذابیت خاصی داشته باشد.

منبع: گجت نیوز
کد خبر 467015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.