روزنامه‌های ورزشی ۱۸ دی ماه؛ سکوت موقت یحیی

روزنامه‌های ورزشی ۱۸ دی‌ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز چهار شنبه _۱۸ دی ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"ایران ورزشی" با عنوان " امیر حسین صادقی: بردن پرسپولیس ثواب دارد" اشاره به صحبت‌های بازیکن استقلال دارد که می‌گوید استقلال دیگر ترسو بازی نمی‌کند.

" فرهیختگان ورزشی " با عنوان " سکوت موقت یحیی" اشاره به حضور نداشتن یحیی گل محمدی در کنفرانس‌های قبل از بازی دارد.

"شوت " با عنوان " خداداد: فوتبال، مال کریمی است" اشاره به صحبت‌های خداداد عزیزی دارد که می‌گوید وضع خراب‌تر از آن است که اجازه دهند علی، رئیس فدراسیون شود.

" خراسان ورزشی" با عنوان " این بار رقابت قایدی و عبدی" اشاره به نظرسنجی AFC به رنگ سرخابی دارد.

" خبر ورزشی" با عنوان " تست دوپینگ بگیرید به جای تست کرونا" اشاره به در خواست مشترک هواداران پرسپولیس و استقلال قبل از دربی دارد.

" گل" با عنوان " بازیکن ملی پوش حداکثر سه میلیارد تومان" اشاره به این دارد که قانون غیر کارشناسی سقف قراردادها به لیگ برتر باز می‌گردد.

"صدای سپاهان " با عنوان " در تهران هم از سپاهان محرم وحشت داشتند" اشاره به بازی الکلاسیکو و ترس پرسپولیسی‌ها از محرم را دارد.

"ابرار ورزشی " با عنوان " نویدکیا: پرسپولیس نمی‌خواست ما بازی سازی کنیم" اشاره به صحبت‌های سرمربی تیم فوتبال سپاهان دارد.

" پرسپولیس" با عنوان " حال فوتبال را عوض کن" پس از نظر مثبت فیفا اسطوره‌ها از ورو د علی کریمی به انتخابات فدراسیون حمایت کردند.

کد خبر 467005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.