شهرداری لیسار نیازمند ماشین‌آلات برف‌روب است

شهردار لیسار گفت: ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر در زمان بارش برف برای پاکسازی و بازگشایی معابر به شدت نیازمند تجهیزات و ماشین‌آلات برف‌روب مثل گریدر، بیل بکهو و تیغه است.

بابک باباخانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۲۰ نیروی عملیاتی شهرداری لیسار براساس اطلاعیه‌ها و هشدارهای هواشناسی در حالت آماده‌باش هستند و این روند تا پایان فصل زمستان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ستاد مدیریت بحران شهرداری در زمان بارش برف با بکارگیری یک دستگاه لودر، دو دستگاه کمپرسی سنگین و سبک، یک دستگاه خودرو ایسوزو، یک دستگاه خاور و یک دستگاه خودرو آتش نشانی معابر شهری را پاکسازی و بازگشایی می‌کند و تمامی ماشین آلات برای مقابله با بحران‌های احتمالی به‌روزرسانی و آماده‌سازی شده است.

شهردار لیسار یادآور شد: مدیریت شهری یک هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت گازوئیل مورد نیاز ماشین آلات را برای مواقع بحرانی تهیه و ذخیره کرده است.

باباخانی خاطرشان کرد: شهرداری هرس درختان پرخطر فضای سبز شهری را با همکاری اداره برق در طول فصل پاییز انجام داده است.

وی افزود: شهرداری لیسار برای هدایت آب‌های سطحی علاوه بر توسعه کانال‌های شهری، در سال جاری تمامی انهار را لایروبی کرده است.

شهردار لیسار تاکید کرد: ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر در زمان بارش برف برای پاکسازی و بازگشایی معابر به شدت نیازمند تجهیزات و ماشین آلات برف روب مثل گریدر، بیل بکهو و تیغه است.

باباخانی عنوان کرد: سازمان شهرداری و دهیاری باید حداقل تجهیزات و ابزار آلاتی مثل تیغه برف‌روب و زنجیر چرخ را در اختیار شهرداری‌ها قرار دهد تا مدیریت شهری بدون نگرانی و دغدغه به شهروندان خدمات رسانی کند.

وی تصریح کرد: کمبود ماشین آلات و تجهیزات در هنگام بحران و بارش سنگین برف باعث خستگی شدید و فرسودگی نیروهای عملیاتی شهرداری می‌شود.

به گزارش ایمنا، تالش ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و لیسار یکی از چهار بخش این شهرستان است.

کد خبر 466999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.