میزبانی بازار کوثر از سن ایچ/ مصاف گیتی‌پسند با شهروند ساری

در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال تیم بازارهای روز کوثر اصفهان میزبان سن ایچ ساوه است و تیم گیتی‌پسند به مصاف تیم شهروند ساری می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم بازارهای روز کوثر اصفهان امروز (پنج شنبه ۱۸ دی ماه) از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن پیروزی برابر سن‌ایچ ساوه قرار می‌گیرد. همچنین گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۴ در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری به مصاف تیم شهروند می‌رود.

بازار روز کوثر اصفهان _ سن‌ایچ ساوه

شاگردان سعید رستمی با وجود دو شکست در دیدارهای ابتدایی لیگ، با پیروزی برابر ایمان شیراز و تساوی ارزشمند و خوب برابر فرش آرا مشهد شرایط خوبی در لیگ پیدا کردند. آنها در حال حاضر با ۴ امتیاز تیم پنجم جدول خود هستند.

در آن سوی میدان تیم سن‌ایچ ساوه یکی از مدعیان قهرمانی لیگ امسال است. شاگردان جواد اصغری مقدم تا کنون هیچ شکستی را تجربه نکرده‌اند و با ۳ برد و یک تساوی با ۱۰ امتیاز صدر نشین گروه ب هستند.

هر دو تیم دنبال کسب نتیجه مورد نظر خود هستند. کوثری ها نمی‌خواهند امتیازات این بازی خانگی را از دست بدهند و می‌دانند برای رسیدن به جایگاه ۳ تیم بالایی باید از بازی‌های خانگی خود نهایت استفاده را ببرند و در آن طرف نیز شاگردان اصغری مقدم می‌خواهند روند بدون شکست خود را ادامه بدهند و برای پیروی وارد میدان خواهند شد.

شهروند ساری _ گیتی‌پسند اصفهان

گیتی‌پسندی‌ها هفته گذشته در یک بازی حساس برابر کراپ الوند به پیروزی رسیدند تا از ۳ بازی ۲ پیروزی و یک تساوی کسب کرده باشند و با ۷ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به مقاومت البرز تیم دوم گروه الف هستند.

در آن طرف شهروند جز تیم‌هایی است که بسیار دیر روانه مسابقات شد و با گذشت ۴ هفته از لیگ، آن شهروند همیشگی نبوده است. آنها از ۳ بازی خود ۲ تساوی و یک شکست کسب کرده‌اند و آخرین تیم گروه خود هستند.

تقابل دو تیم گیتی‌پسند و شهروند همیشه جذاب بوده است اما شاگردان شمسایی که سودای قهرمانی در سر دارند باید در خارج از خانه نیز امتیازات لازم را جمع آوری کنند تا برای صعود از گروه به مشکل برنخورند و شهروند نیز می‌خواهد امتیازگیری از گیتی‌پسند را نقطه عطفی برای ادامه خود لیگ برتر در نظر بگیرد و نمی‌خواهد به همین راحتی امتیازات این بازی خانگی را از دست بدهد.

سایر دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتسال (پنج شبنه ۱۸ دی ماه)

گروه الف:

فردوس قم _ شهید منصوری قرچک (ساعت ۱۵)

کراپ الوند _ اهورا بهبهان

گروه ب:

حفاری اهواز _ مس سونگون

راگا تهران _ ایمان شیراز

کد خبر 466987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.