تمام مقصران و دست اندرکاران ترور«شهید فخری زاده» شناسایی شدند

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با اشاره به اینکه تمام مقصران و دست اندرکاران ترور «شهید فخری زاده» شناسایی شده اند، گفت: اقدامات لازم برای دستگیری آنان در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، امیرسرتیپ سعید شعبانیان عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم چهلمین روز عروج ملکوتی و شهادت شهید فخری زاده دانشمند مقتدر جمهوری اسلامی ایران که در محل عروج و ترور این شهید در شهر آبسرد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در رابطه با ادامه رسیدگی به پرونده شهید والامقام «محسن فخری زاده» اکیپی در سطح وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل شده است.

شعبانیان افزود: قوه قضائیه به طور جدی موضوع رسیدگی و شناسایی عاملان و آمران ترور شهید فخری زاده را دنبال می‌کند که انشالله به نتیجه خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تمام عوامل، مقصران و دست اندرکاران ترور شهید فخری زاده شناسایی شده‌اند و اقدامات لازم برای دستگیری آنان در حال انجام است و انشاالله انتقام سختی در انتظار جنایتکاران خواهد بود که در زمان ممکن به سزای اعمالشان خواهند رسید.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع درباره خصوصیات شخصی شهید والامقام گفت: از خصوصیات ایشان علاوه بر اینکه دانشمندی برجسته و هسته‌ای و بزرگ بود انسانی بسیار فرهیخته، عارف بصیر و شب زنده دار بود.

کد خبر 466951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.