تردد از قزوین به شمال کشور ممنوع شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: به دلیل وضعیت کرونایی شهرهای شمال کشور تردد از قزوین به این شهرها ممنوع است و اداره کل راهداری باید بر این ممنوعیت تردد نظارت کند.

به گزارش ایمنا، منوچهر حبیبی گفت: به دلیل قرمز و نارنجی بودن وضعیت کرونایی اکثر شهرهای شمال کشور، تردد از قزوین به این شهرها ممنوع است و  اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای باید بر این ممنوعیت تردد نظارت کند.

وی با بیان اینکه نگرانی اصلی ما در مورد مدیریت بحران کرونا از همین ناحیه است، اضافه کرد:‌ با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از شهرستان‌های شمالی وضعیت نارنجی و قرمز دارند، تردد هرگونه اتوبوس، مینی‌بوس، تاکسی و مسافربر شخصی از مبدأ قزوین به شهرهای شمالی کشور در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان ممنوع است.

حبیبی ادامه داد: با توجه به اینکه هر روز گزارش‌های متعددی در مورد ورود کرونای انگلیسی به کشور می‌آید و اعلام شده که سرعت انتشار کرونا بالاتر رفته، یک مقدار ترس ‌و لرز در جامعه ایجاد شده و بنابراین صدور کوچک‌ترین مجوز عکس‌العمل‌های زیادی را در جامعه ایجاد می‌کند. بنابراین بازگشایی تالارهای پذیرایی در ایام فاطمیه هیچ توجیهی ندارد؛ چرا که هیچ مراسمی در این روزها برگزار نمی‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 466928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.