لجبازی پله با رکوردهای شکسته شده

اسطوره برزیلی تاریخ فوتبال نمی‌خواهد بپذیرد که رونالدو و مسی رکوردهای گلزنی او را شکسته‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، بدون شک سال جدید برای پله، اسطوره افسانه‌ای فوتبال خوش یمن نبود و وی شاهد شکستن رکوردهای بزرگ خود توسط مسی و رونالدو بود، رکوردشکنی‌هایی که البته به مذاق او خوش نیامد.

پیش تر لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا موفق شده بود رکورد گلزنی در یک باشگاه را بشکند. رکورد مهمی که پیش از این در اختیار پله بود و این بازیکن برزیلی موفق شده بود طی ۱۹ سال حضور خود در تیم سانتوس به این رکورد دست پیدا کند اما نهایتاً مسی این رکورد را به نام خود و با بازی در بارسلونا به ثبت رساند.

اما به تازگی رکورد دیگر پله نیز شکسته شد و این بازیکن که پیش تر موفق شده بود ۷۵۷ گل در دوران فوتبالی خود به ثمر برساند، نهایتاً مغلوب رونالدو شد چرا که ستاره پرتغالی یوونتوس ۷۵۸ گل در دوران حرفه‌ای خود تا این لحظه به ثمر رسانده و البته می‌تواند این رکورد را به شکل قابل توجهی بهبود ببخشد.

هرچند همه رسانه‌ها از شکسته شدن رکورد پله صحبت می‌کنند، اما خود این بازیکن برزیلی در بیوگرافی اینستاگرام خود جمله "برترین گلزن تاریخ فوتبال با ۱۲۸۳ گل" را اضافه کرد.

تلاش پله برای باقی نگه داشتن رکوردها به نام خود باعث ایجاد برخی حواشی شد و در همین رابطه، عده‌ای متذکر شدند که بسیاری از گل‌هایی که پله از آن صحبت می‌کند در دیدارهای تدارکاتی به ثمر رسیده‌اند و این گل‌ها در آمار اصلی محسوب نمی‌شود.

به هر حال، پله این روزها شاید غمگین‌ترین اسطوره فوتبالی باشد. بازیکنی که تا مدت‌ها رکوردهای اعجاب انگیزش در خیال هواداران فوتبال دست نیافتنی بود بالاخره شکسته شدن آن‌ها را توسط مسی و رونالدو به چشم دید.

کد خبر 466909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.