استانی که فعالیت داشته باشد را حمایت می‌کنیم

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: در کنار استانی که فعالیت داریم هستیم و توجهی که اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به رشته اسکواش دارد ما را ذوق زده می‌کند که کمک بیشتری به آنها داشته باشیم. میزبانی مقتدرانه اصفهان را همه ما به خاطر داریم حتی این میزبانی‌ها به شرق آسیا رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز چهارشنبه_ ۱۷ دی ماه_ مجمع انتخاباتی هیئت اسکواش استان اصفهان در سرای ورزشکاران برگزار شد که بهزاد نویدنیا با انصراف محمد صادق میرزا ۱۳ رأی از ۱۴ رأی مأخوذه را کسب کرد و رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان شد.

مسعود سلیمانی پس از انتخاب بهزاد نویدنیا به عنوان رئیس جدید هیئت اسکواش استان اصفهان، اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان تفکرات بلندی دارد و زمانی که بهزاد نویدنیا صحبت می‌کرد مسئله باشگاه‌ها و آموزش پرورش که مهم است را استنتاج کرد، طباطبایی افراد پیرامون خود را هوشمندانه انتخاب کرده که همه اینها بازوهایی خواهند بود تا در آینده به موفقیت برسند.

وی ادامه داد: اسکواش اصفهان با همت هدا محمدی هویت یافت و این را در هر مجمعی می گویم زیرا واقعیتی است که در ذهن من نقش بسته است قبل از آن رؤسای مختلف و زحمتکشی بودند، اما هیچ وقت اسکواش اصفهان در زمان آنها در فدراسیون دیده نشد. بی سوادی اجتماعی و سیاسی بدترین نوع بی سوادی است که باید به رفع آن توجه داشت.

رئیس فدراسیون اسکواش با بیان اینکه وقتی مسئولیتی را می‌گیریم باید کار را درست انجام دهیم، تصریح کرد: فضای این مجمع نسبت به مجمع قبل فرق کرده و در حال حاضر باید موفقیت باشد. همراهی با سیاست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، فدراسیون اسکواش، خلاقیت و برنامه‌های رئیس هیئت جدید می‌تواند او را موفق کند. کناره‌گیری هدا محمدی برای فدراسیون یک عارضه بود، اما به راحتی از نیروی خوب خود نمی‌گذریم و قطعاً جایگاهی در فدراسیون خواهند داشت که در روزهای آینده ابلاغ می‌شود زیرا ما قدرشناس هستیم.

سلیمانی اضافه کرد: یک سال آخری که هدا محمدی رئیس هیئت اسکواش بود به دلیل مشکلاتی که وجود داشت اصفهان در جدول ارزیابی در نیمه دوم قرار گرفت که جای خوبی نیست زیرا همیشه جایگاه اول تا سوم را داشته است. بهزاد نویدنیا با کفش‌های آهنین خود از همین لحظه که رأی آورده باید دوندگی کند و زحمت بکشد. هر لحظه عملکرد او توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون اسکواش رصد می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در کنار استانی که فعالیت داریم هستیم و توجهی که اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به ورزش اسکواش دارد مارا ذوق زده می‌کند که کمک بیشتری به آنها داشته باشیم. میزبانی مقتدرانه اصفهان را همه ما به خاطر داریم حتی این میزبانی‌ها به شرق آسیا رسید که در کتاب سال آسیا ثبت شد و این موضوع باید ادامه پیدا کند. حضور در لیگ‌های کشوری باعث می‌شود اصفهان در رشته اسکواش دیده شود.

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: داوران اصفهان قوی بودند و هستند ولی کرونا را بهانه قرار دادند و فاصله گرفتند که باید به جایگاه خود برگردند تا کشوری و بین المللی شوند. در ورزش اسکواش ۶۰ در صد بانوان و ۴۰ درصد آقایان فعال هستند که باید به حوزه خانم‌ها توجه شود. در کنار هیئت خواهیم بود، از طباطبایی می‌خواهم برنامه‌ای داشته باشند برای راه اندازی رشته پدل زیرا حیف است که مردم نصف جهان پدل را نشناسند و تجربه نکنند.

محمد طباطبایی اظهار کرد: بهزاد نویدنیا برنامه‌ای ارائه داد که امیدواریم بر آن پایبند باشد، اصحاب رسانه این برنامه را ثبت کردند و پیگیر اجرای آن خواهند بود. در مجامع انتخاباتی برخی از افراد برنامه‌های خود را ارائه نمی‌دهند برخی هم ارائه می‌دهند، وقتی برنامه را می‌گویی یک فرصت ایجاد می‌کنی که به جامعه هدف و اهالی رسانه بگویی کجای این برنامه هستی و چه مواردی را عملی کردی.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانید در راستای اهداف و برنامه‌ای که دارید بر اساس سیاست‌های بالا دستی که از طریق فدراسیون اسکواش ابلاغ خواهد شد و بر اساس سیاست‌ها و اهداف عالی ورزش که در استان توسط اداره کل ورزش و جوانان تدوین می‌شود فعالیت کنید.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان روشنگرترین اصحاب رسانه را داریم، تصریح کرد: چشم‌های بینایی که رصد می‌کنند در راستای دردمندی که به حوضه جوانان دارند می‌نویسند ماهم به عنوان مسئول باید پاسخگوی افکار عمومی و اهالی رسانه باشیم. بهزاد نویدنیا باید ارتباط خود را با رسانه بیشتر کند و در کنار آنها باشد. برای اینکه اسکواش از آن چهارچوب و قالب مظلومیت خارج شود باید فرهنگ سازی شود و این قلم‌های توانا می‌توانند مظلومیت اسکواش را به حقانیت برسانند تا در ادامه رشد پیدا کند.

طباطبایی اضافه کرد: امروز نماینده آموزش و پرورش در جمع ما حضور دارد که مربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران هستند که همکاری لازم را با هیئت‌ها دارند. تقاضا داریم همکاری لازم را با نویدنیا در راستای فرهنگ سازی داشته باشند و با پایه گذاری این رشته ورزشی در مدارس و آموزشگاه‌ها آن را بیشتر معرفی کنیم.

وی در خصوص برنامه بهزاد نویدنیا، خاطر نشان کرد: در برنامه یک مجهولی بود که آن باشگاه‌ها هستند. هرچه تعداد باشگاه‌ها بیشتر شود مطمئناً رشد و توسعه رشته اسکواش بیشتر می‌شود، سعی کنیم از طریق کمیسیون ماده پنج و اداره کل ورزش و جوانان نسبت به جذب باشگاه‌های ورزشی که در سطح استان هستند اقدام کنیم زیرا اصفهان این ظرفیت را دارد.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان تمام قد در کنار هیئت خود خواهد بود و همراه برنامه‌ها و اهدافی که فدراسیون اسکواش در اصفهان دارد هستیم. از هدا محمدی که عاشقانه و خالصانه ایستاد علیرغم ناملایمتی هایی که بود تشکر می‌کنم، امروز شاهد هستیم اسکواش نسبت به هشت سال پیش که مردم با آن آشنایی نداشتند شناخته تر شده است و قهرمانان ارزنده، زیر ساخت و فضای ورزشی برای این رشته داریم.

بهزاد نویدنیا رئیس هیئت جدید اسکواش، اظهار کرد: تشکر ویژه دارم از محمدی ریاست قبلی هیئت به خاطر زحمات هشت ساله کنار این فرد بودم و دیدم چه فعالیت‌هایی کرد. از افرادی که به من اعتماد کردند تشکر دارم امیدوارم با همدلی، رفاقت و سازش به اهداف نهایی یعنی رشد سطح اسکواش برسیم و اسکواش با مدیریت پویا و خلاق طباطبایی به جایگاه بالا برسد.

کد خبر 466905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.