سلامی: سپاه در پی پیشمگری برای مردم است

فرمانده کل سپاه گفت: مردم برای سپاه بسیار مقدس و نور چشمند و پیشمرگی برای آنها و برای حفظ آبرو و نوامیس این مردم و برای پیشرفت و امنیت این مردم معانی مقدسی است که سپاه در جستجوی آن است.

به گزارش ایمنا به نقل از سپاه نیوز، در مراسمی با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه و سردار دریادار، پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مقامات و مسئولان محلی، بیمارستان ۶۴ تختخوابی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر چاه مبارک استان بوشهر افتتاح و راه اندازی شد.

فرمانده کل سپاه در این آئین سپاه را سرمایه و ثروت حیاتی و دارایی معنوی ملت ایران توصیف و بیان کرد: مردم برای سپاه بسیار مقدس‌اند. نور چشم اند. و پیش مرگی برای آنها و برای حفظ آبرو و نوامیس این مردم و برای پیشرفت و امنیت این مردم معانی مقدسی است که سپاه در جستجوی آن است.

سلامی خاطر نشان کرد: هیچ منتی بر مردم نیست و خدمت گذاری به این مردم یک وظیفه و مأموریت دائمی است. این دستور فرمانده عظیم الشان ما است که بی دریغ و بدون منت و اذیت در صداقت و با اخلاص در خدمت این مردم باشیم.

همچنین در این مراسم فرمانده نیروی دریایی سپاه نیز گفت: ساخت و تجهیز این بیمارستان در نقطه محرومی از کشور در راستای کمک رسانی و ارائه کمک به مردم عزیز از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

تنگسیری ادامه داد: ما در این بیمارستان بهترین تجهیزات درمانی را قرار دادیم و در آینده نزدیک ان‌شاءالله بخش‌های فوق تخصصی دیگر در این بیمارستان راه اندازی خواهد شد.

وی یادآور شد: این از افتخارات بزرگ ما است که خودمان را خادم مردم می‌دانیم و همیشه خودمان از مردم می‌دانیم و برای رفع مشکلات مردم همیشه تلاش می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: ساخت و تجهیز این بیمارستان در نقطه محرومی از کشور در راستای کمک رسانی و ارائه کمک به مردم عزیز از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

بنا بر این گزارش، این بیمارستان شامل بخش‌های عمومی درمانی، اورژانس، بستری، آزمایشگاه و تصویر برداری درمانی در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و با زیر بنای ۷۲۰۰ متر مربع در سه طبقه به بهره برداری رسید.

بیمارستان شهید سلیمانی برای استفاده عموم مردم این منطقه و از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری (ره) به استان هرمزگان در سال ۹۰ تأمین و تجهیز شده است.

از امکانات این بیمارستان بخش‌های سی سی یو، آی سیو، آی سیو نوزادان، زایشگاه، رادیولوژی، درمانگاه و سایر امکانات درمانی می‌باشد.

کد خبر 466902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.