طراحی و ابلاغ بیش از ۳۰ پروژه هر ماه در اصفهان

مدیرعامل سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری اصفهان گفت: اخیرا در هر ماه بیش از ۳۰ طرح کوچک و بزرگ توسط کارشناسان طراح تهیه، تکمیل و ابلاغ شده است.

سعید کورنگ بهشتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در بین طرح‌های اجرا شده می‌توان به پارکینگ زیر سطحی توحید حدفاصل پل آذر تا خیابان نظر به طول ۵۲۰ متر اشاره کرد که زیر سطح خیابان توحید اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مساحت پروژه پارکینگ زیر سطحی توحید بیش از ۱۲ هزار متر مربع و دارای چهار مسیر رمپ جهت ورود و خروج خودرو است، افزود: ظرفیت این پارکینگ ۳۷۰ خودرو بوده که بیش از هفت برابر ظرفیت پارکینگ حاشیه خیابان نظر میانی است.

مدیرعامل سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از بین طرح تقاطع‌های غیرهمسطح نیز می‌توان به تقاطع غیر همسطح شهید کشوری در محل ورودی غربی این شهرک شامل دو پل ورود و خروج با سه هزار و ۲۰۰ متر مربع پل‌سازی، تقاطع غیر همسطح فرزانگان در خیابان بعثت، تقاطع آیت الله غفاری در شمال خیابان زینبیه، تقاطع‌های ورودی و خروجی میدان مرکزی میوه و تره بار، طرح تعریض پل زندان و همچنین تقاطع راستگرد ورودی غربی بزرگراه شهید اقارب پرست در مجاورت پل اندیشه اشاره کرد.

وی ادامه داد: در بین طرح‌های فرهنگی نیز سالن مطالعه سپاهان شهر با زیربنای بیش از ۸۰۰ متر مربع، مجموعه فرهنگی حسین‌آباد با زیر بنای یک‌هزار و ۲۵۰ متر مربع، مجموعه فرهنگی رسالت در زمینی به مساحت چهار هزار و۴۰۰ متر مربع در منطقه دو و مجموعه بلک باکس پارک پردیس هنر شامل دو سالن نمایش و یک گالری، طراحی و در برنامه اجرا قرار گرفته است.

کورنگ بهشتی گفت: مرکز نگهداری سگ‌های ولگرد در مساحتی معادل ۱۰ هزار متر مربع در شرق اصفهان، میدان حج با مساحت ۶۳۰۰ متر مربع در منطقه هفت، سالن رزمی ورزشگاه قائمیه، مسیر چشمه پاچنار و آبشار پله‌ای و ساماندهی چشمه درویش از دیگر طرح‌های آماده شده ماه‌های اخیر است.

کد خبر 466867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.