وضعیت جدید ترددها در استان اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان درباره وضعیت جدید ترددها در استان، ادامه طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر و تمدید طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی توضیحاتی ارائه داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح همچنان پابرجاست، اظهار کرد: تردد در شهرهای بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت تردد شبانه برای وضعیت قرمز، نارنجی و حتی زرد ممنوع است.

وی ادامه داد: برای پلاک‌های غیربومی نیز تردد از شهرهای نارنجی به زرد و از زرد به نارنجی و قرمز در محدوده بین شهری و استانی ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: در استان اصفهان که همه شهرهای آن در وضعیت زرد قرار دارند، محدودیت تردد بین این شهرها آزاد است.

وی با اشاره به تمدید طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی، تصریح کرد: مهلت طرح ویژه تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی رسوبی که از ابتدای آبان ماه به مدت دو ماه بود، تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

محمدی با توضیح اینکه بیش از ۴۰ هزار موتورسیکلت رسوبی در اصفهان وجود دارد، افزود: تاکنون حدود شش هزار موتورسیکلت توقیفی رسوبی ترخیص شده است و این در حالی است که انتظار می‌رفت حدود نیمی از موتورسیکلت‌های توقیفی ترخیص شود، چرا که مازاد جریمه‌ها بخشیده شده و هزینه پارکینگ نیز با احتساب نرخ سال ۹۴ محاسبه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل ادامه آلودگی هوا طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان اجرا می‌شود، اضافه کرد: طرح زوج و فرد در دو شیفت صبح و عصر اجرا می‌شود، این طرح در شیفت صبح از ساعت ۹ تا ۱۴ و در شیفت عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۱ تا اطلاع ثانوی فعال است و دوربین‌های راهنمایی و رانندگی، افراد متخلف را ۱۰۰ هزار تومان جریمه می‌کند، سامانه پیامکی نیز فعال نیست و شهروندان ممکن است اعمال قانون شوند اما پیامکی برای آنها ارسال نشود و اطلاعی از آن نداشته باشند.

کد خبر 466866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    0 0
    تردد ما که ساکن اصفهان هستیم وپلاک ماشینمون مربوط به استانی دیگر میباشد چگونه است؟تورا به خدا یکی پیدا بشه یک توضیح بده که ما بدونیم چه خاکی بر سرمان بکنیم ،الان نزدیک که ماینه فنی ماشینم تموم بشه ،با این اوضاع چکار میشه کرد؟یه بنده خدایی توی این استان نیست یک جوابی بده؟