جمع‌آوری ۱۴۰ قلاده سگ از شهر خوانسار

رئیس شورای اسلامی شهر خوانسار گفت: با صرف اعتبار ۱۴ میلیون تومان ۱۴۰ قلاده سگ بدون صاحب از شهر جمع‌آوری شده است.

هوشنگ صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انتقادات شهروندان خوانساری در رابطه با روند جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب اظهار کرد: با هدف ارتقای ایمنی و حفظ سلامت شهروندان خوانساری طرح زنده‌گیری این سگ‌ها بر اساس تفاهم نامه‌ شهرداری و شورای اسلامی شهر خوانسار با پیمانکار مربوطه به صورت مستمر در شهر اجرا می‌شود.

وی افزود: زمین پناهگاه نگهداری سگ‌های بلاصاحب در حریم خوانسار با اجازه منابع طبیعی تعیین شده تا پیمانکار نسبت به جمع‌آوری و انتقال سگ‌ها اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر خوانسار گفت: شهرداری برای زنده‌گیری هر قلاده سگ مبلغ ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کند که تاکنون ۱۴۰ قلاده سگ بدون صاحب از شهر با اعتبار ۱۴ میلیون تومان جمع‌آوری شده است.

صانعی خاطرنشان کرد: در بازدید میدانی که از وضعیت پناهگاه نگهداری سگ‌ها داشتیم اطراف پناهگاه به صورت کامل فنس‌کشی نشده بود و همین موضوع سبب فرار سگ‌ها به سمت شهر و نارضایتی شهروندان می‌شد که برای زنده‌گیری مجدد سگ‌ها نیز شهرداری باید هزینه پرداخت می‌کرد بر همین اساس جلسه‌ای با پیمانکار داشتیم تا در صورت ناتوانی در نگهداری سگ‌ها یا ساماندهی پناهگاه، با فرد دیگری قرار داد ببندیم.

کد خبر 466856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.