آلودگی هوای اصفهان تا آخر هفته ادامه دارد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: پایداری جو در مناطق مرکزی و صنعتی استان از جمله کلانشهر اصفهان تا سه روز آینده ادامه دارد و شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی در اصفهان فراهم و شاخص آلودگی هوا برای گروه‌های حساس و عموم ناسالم است.

مژگان امیر امجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی پایدار طی سه روز آینده روی آسمان استان اصفهان، اظهار کرد: در بسیاری از مناطق استان آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به پایداری جو تا آخر هفته به ویژه در ساعات اولیه روز در مناطق مرکزی و صنعتی استان از جمله کلانشهر اصفهان، تصریح کرد: شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی در اصفهان فراهم و شاخص آلودگی هوا برای گروه‌های حساس و در برخی ساعات برای عموم ناسالم است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و شش درجه سانتی‌گراد زیر صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت و چادگان با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 466854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.