تیم بحر گستر هرمزگان در نیم فصل لیگ برتر قایقرانی بانوان قهرمان شد

تیم بحر گستر پارس هرمزگان در لیگ برتر قایقرانی آب های آرام که در سه شنبه در دو نوبت برگزار شد به قهرمانی در نیم فصل رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از فدراسیون قایقرانی، هفته اول لیگ برتر آب‌های آرام بانوان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گرامیداشت زنده‌یاد هاجر پارسایی‌مهر به میزبانی دریاچه آزادی برگزار شد.

این رقابت‌ها در مرحله اول و دوم صبح و بعدازظهر سه شنبه ۱۶ دی ماه انجام شد.

باشگاه‌های بحر گستر پارس هرمزگان، میداف بوشهر، کیوپلاس لرستان، لاتیدان آوش هرمزگان و آوا شهرکرد در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند و قایقرانان در مواد کایاک و کانوی یکنفره ۵۰۰ و ۲۰۰ متر و ۴ در ۲۰۰ متر امدادی رقابت کردند.

در نوبت عصر و مرحله دوم این مسابقات، قایقرانان به رقابت پرداختند.

در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر الناز شفیعیان از بحر گستر پارس با زمان ۲:۰۶.۳۱۶ دقیقه اول، تانیا کارگرپور از میداف با زمان ۲:۰۷.۲۱۶ دقیقه دوم و سمن سلطانی از کیوپلاس با زمان ۲:۰۹.۴۷۹ دقیقه سوم شدند.

در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر پریسا محمدزاده از بحر گستر پارس با زمان ۲:۲۴.۷۳۷ دقیقه مقام اول، هدیه خیرآبادی از میداف با زمان ۲:۲۶.۴۱۴ دقیقه مقام دوم و زیبا سماک‌حرفه از آوا با زمان ۲:۲۸.۸۴۰ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر هدیه کاظمی از لاتیدان آوش با زمان ۴۴.۵۳۰ ثانیه اول، کیانا کمال‌زاده از بحر گستر پارس با زمان ۴۶.۱۵۰ ثانیه دوم و مهسا آذری از آوا با زمان ۴۶.۳۲۷ ثانیه سوم شدند.

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر آتنا رئوفی از لاتیدان آوش با زمان ۵۵.۵۰۷ ثانیه مقام اول، مهسا کهنسال از کیوپلاس با زمان ۵۶.۶۱۱ ثانیه مقام دوم و مریم شورگشتی از بحر گستر پارس با زمان ۵۷.۶۱۱ ثانیه مقام سوم را بدست آوردند.

در مسابقه ۴ در ۲۰۰ متر امدادی که با حضور تیم‌های آوا، لاتیدان آوش، بحر گستر پارس، میداف و کیو پلاس برگزار شد با توجه به نتایج خطاهای قایق‌ها تیم آوا با ترکیب سما یاسمی، مهسا آذری، زیبا سماک‌حرفه و هستی ناصری با زمان ۳:۳۷.۷۰۴ دقیقه مقام نخست را کسب کرد و ۴ تیم دیگر DSQ شدند.

بر این اساس با برگزاری مرحله اول و دوم رقابت‌ها و با احتساب جمع امتیازات دور رفت، باشگاه بحر گستر پارس هرمزگان با ۷۶ امتیاز قهرمان نیم‌فصل رقابت‌ها شد، باشگاه آوا شهرکرد با ۶۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و میداف بوشهر با ۶۱ امتیاز عنوان سوم را بدست آورد. تیم‌های لاتیدان آوش هرمزگان و کیو پلاس لرستان نیز با ۶۰ و ۵۲ امتیاز در رده‌های پنجم و ششم قرار گرفتند.

کد خبر 466837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.